מאיה יעקובי. צילום אורלי לירז
מאיה יעקובי. צילום אורלי לירז

מאיה יעקובי, יו"ר וועד הגנים העירוני, פרשה מתפקידה

יעקובי כתבה בדף הפייסבוק שלה: "המחיר האישי והמשפחתי שזה גבה ממני הוא מאוד כבד... אני חשה כי הפעילות השוטפת עם העירייה עדיין לא מבוססת לכדי עבודה בשיתוף פעולה מלא ומתן מקום להנהגה להשפיע לפני שהתהליכים קורים"

פורסם בתאריך: 12.1.18 08:00

יו"ר וועד הגנים העירוני, מאיה יעקבי, הודיעה אמש כי היא פרשה מתפקידה. הסיבה: אין שיתוף פעולה מלא עם העירייה ובשל כך אין אפשרות להנהגה להשפיע. "אני חשה כי הפעילות השוטפת עם העירייה עדיין לא מבוססת לכדי עבודה בשיתוף פעולה מלא ומתן מקום להנהגה להשפיע לפני שהתהליכים קורים", היא אומרת.

"כדי שהנהגה תוכל לעמוד כסלע איתן מול כל הבעיות הקיימות, עלייה לדעת שלמרות חילוקי דעות יש להתנהל כתזמורת מכוונת מול אותם יעדים שהוגדרו מראש", כתבה להורים בדף הפייסבוק שלה. "באוקטובר 2016 הקמתי את הנהגת הגנים היישובית מתוך אמונה ורצון לקידום מערכת חינוך מיטבית בעיר. החזון שלי כיו"ר הוא שהנהגה תפעל כגוף אחד מלוכד, מתוך תפיסה ארגונית של שותפות וברית חינוכית קהילתית ומתוך אמונה שחינוך מובילים רק ביחד – בשותפות דיאלוג ועשייה".

לדבריה תהליך הקמת ההנהגה, בעיר בה לא היה גוף מייצג לגנים, היה קשה. "בעיות היו נפתרות ככיבוי שריפות לכל גן בנפרד", היא מסבירה. "ולא הייתה ראייה רוחבית על בעיות שמשותפות לכלל הגנים בעיר. הרבה הורים ותיקים וחדשים חיפשו מקום לפנות אליו בשביל לקבל מידע רלוונטי ולכן היה חשוב לבנות הנהגה שתייצג את כלל הגנים בעיר ותהווה להורים מקום להשפיע על הנעשה בחיי הילדים. אחת המשימות הקשות שהתמודדתי איתם בתור יו"ר היא ההכרה של העירייה בגוף שמייצג את הגנים ובניית שיתוף פעולה מולנו. הדרך שבה האמנו בועד שיש לפעול, היא לדעת להשתמש בכלים המועטים שיש לנו מול העירייה הסבוכה שאנו מתמודדים מולה ומזה להפיק את המירב".

לסיכום היא מודה לשותפיה ולבעלה ואומרת: "זהו סיום של תקופה ארוכה ומאתגרת, אני מרגישה שלאחר שלוש שנים שבהם אני מקדישה את זמני ונשמתי להנהגת הגנים (שנה אחת בתפקיד יו"ר לא רישמי, וכמעט שנתיים בתפקיד רישמי), המחיר האישי והמשפחתי שזה גבה ממני הוא מאוד כבד וכעת עליי לקחת את הזמן ולהקדיש לתא המשפחתי האישי שלי".

לדבריה בשלב זה היא לא יודעת מי יחליף אותה והאם יתקיימו בחירות חדשות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר