צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

העירייה יוצאת במכרז חדש לשיעורי תגבור בחטיבות הביניים

מאחר ובמכרז אף חברה לא הגישה הצעה לחטיבות הביניים, אלא רק לתיכונים, ההורים טוענים כי התלמידים נפגעים גם בכיס וגם בציונים: "שיעור פרטי עולה למעלה ממאה שקלים לשעה"

פורסם בתאריך: 21.1.18 09:40

וועד ההורים בראש העין דורש מהעירייה לצאת במכרז חוזר לגבי שעות התגבור במתמטיקה ואנגלית לתלמידי חטיבות הביניים בעיר. לטענת הוועד, בתחילת השנה יצאה העירייה פעמיים במכרז לתגבור לתלמידים, אולם זכתה בסופו של דבר חברה לתגבור רק בתיכונים ולא בחטיבות הביניים. בעירייה אומרים כי בקרוב יצא מכרז חדש בנושא.

"התקיימה ישיבה בוועדת החינוך העירונית, והבנו מנציגי העירייה שהחברה שזכתה לא מעוניינת לפעול בחטיבות", אומר יו"ר הוועד יאיר דואק. "הדבר פוגע בתלמידים וצריך לשנות זאת. אנחנו דורשים שהעירייה תצא במכרז באופן מידי. הילדים מבזבזים זמן יקר, יש צורך להדביק את הפערים".

יו"ר חטיבת היובל, שרון בנד, מוסיפה: "למכרז שנערך בתחילת השנה הוגשו מספר הצעות וכולן נכשלו מסיבות כאלה או אחרות. לכן יצא מכרז חדש וניגשה אליו רק חברה אחת שהגישה הצעה רק לתיכונים. לגבי החטיבות, אף חברה לא נגשה. הסיבה העיקרית היא שעבר זמן מתחילת השנה ומבחינת החברות זה לא משתלם כלכלית מאחר ומרבית הילדים מצאו לעצמם חלופה אחרת של שעורי עזר. בסוף מי שנפגע מכך אלו הילדים שכן זקוקים לעזרה ואין להם יכולת כלכלית ללכת למורה פרטי".

לדבריה בעבר היו טענות לכאורה על בעיות במרכזים, וזו הסיבה שכיום חברות מעדיפות שלא להתמודד על מכרזים חדשים בראש העין. "כבר שמענו שמועות על כל מיני בעיות במכרזים מפי חברי מועצה", מוסיפה בנד. "היו טענות על כך שהחברות שפעלו בעבר בעיר התקבלו לכאורה שלא כדין. משיחה שקיימתי עם מספר מנהלי חברות, הם טענו שהם מעדיפים לא להכתים את המוניטין המקצועי שלהם ולוותר על ראש העין".

אז מה יהיה בהמשך השנה?
"יש דיבורים על יציאה למכרז שלישי. לדעתי צריך לצאת למכרז אחד לשנתיים הקרובות כדי שזה ישתלם לחברות. זה יהיה עדיף, כל שיעור פרטי עולה למעלה ממאה שקלים לשעה, לעומת כמעט 30 שקל לשיעור דרך הפרויקט העירוני לשיעורי תגבור. השעורים מתקיימים לאחר שעות הלימודים ויש רצף לימודי ובנוסף, צוות בית הספר נמצא בקשר עם המורים והם מתעדכנים על תגבור התלמידים והחומר הנלמד".

תגובת העירייה: "במכרז שיצא למתן שיעורי תגבור היו אפשרויות להציע שיעורי תגבור לתיכונים ולחטיבות. לתיכונים נבחר זוכה. לצערנו, לא הוגשו הצעות לשיעורי תגבור לחטיבות הביניים. לפיכך, בימים אלה העירייה יוצאת במכרז חדש לשיעורי תגבור בחטיבות הביניים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר