גוונים בכנסת- ראש העין
גוונים בכנסת- ראש העין

חטיבת גוונים הציגה פרויקט בוועדת החינוך של הכנסת

תלמידי חטיבת גוונים הציגו בפני וועדת החינוך של הכנסת את עיקרי תוכנית חקר הציפורים הנודדות שערכו יחד עם תלמידים מפולין, ואת הערך המוסף החינוכי ערכי עבורם

פורסם בתאריך: 29.1.18 13:00

תוכנית ייחודית של חטיבת "גוונים" העוסקת בחקר ציפורים נודדות בהוראה שיתופית בינלאומית, הוצגה בוועדת החינוך של הכנסת.

השנה לקחו חלק בתוכנית כ-50 תלמידי שכבת ט'. המפגשים התקיימו אחת לשבועיים, לאחר שעות הלימודים. התלמידים הכירו את הציפורים בארץ ישראל וחקרו את נדידתם. הפעילות בוצעה בשיתוף פעולה עם תלמידים מפולין שחקרו במקביל לתלמידי גוונים ציפורים בארצם.

גוונים בכנסת- ראש העין

גוונים בכנסת- ראש העין

"חלק מהמפגשים ביצענו בשיחות סקייפ, בהן הייתה לנו הזדמנות להכרות ולשיתוף מידע", מסבירות רכזת המדעים רונית משיח, והמורה ענת בן-נון. לדבריהן התלמידים בנו יחד חידונים אינטראקטיביים וענו עליהם בזמן אמת במהלך המפגשים – זאת לצד חקר מעמיק שמקיימים התלמידים על נדידת השלכים (ציפורים נודדות), להם מחוברים משדרים, וכך הם מצליחים לעקוב אחריהן במפות אינטראקטיביות ולהשוות את מסלולי הנדידה והעצירה בנדידות הקודמות שלהן.

 

"זהו כבוד גדול לחטיבת ביניים 'גוונים' ולעיר להגיע לוועדת החינוך של הכנסת ולהציג את הפרוייקט", מסבירים בבית הספר. יחד עם משיח ובן נון הגיעו לכנסת גם בוגרי החטיבה רועי אקנין ודנה קורגנוב.

בוועדה, נכחו השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי, סגן יו"ר הכנסת מאיר כהן ושרים נוספים. כמו כן השתתפו המפמ"רית (מפקח מרכז מקצוע) לביולוגיה ומפמ"רית מדעים ממשרד החינוך ופרופ' יוסי לשם וכן יו"ר רשות הגנים והטבע. התלמידים הציגו בפני הוועדה את עיקרי התוכנית ואת הערך המוסף החינוכי ערכי עבורם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר