גיא יהוד באודישן. צילום מיכה לובטון
גיא יהוד באודישן. צילום מיכה לובטון

גיא יהוד זכה במקום השני בגמר "אקס פקטור ישראל" ובהרבה פרגונים

בעל קול הזמיר, מראש העין, גיא יהוד זכה לתשואות אחרי שיר הגמר שלו בגמר "אקס פקטור ישראל", אולם הפסיד בגמר למתמודדת עדן אלנה והתמקם במקום השני והמכובד

פורסם בתאריך: 30.1.18 21:15

# עדכונים בתחתית הידיעה

רק גיא יהוד: ראש העין פוקעת מהתרגשות לרגל הופעתו הערב של תושב העיר, גיא יהוד, בגמר הגדול של התוכנית הריאליטי הטלוויזיונית "אקס פקטור ישראל", המשודרת בערוץ 13 – רשת.

יהוד, מככב בימים אלו בתוכנית המוזיקה הפופולארית, זוכה למחמאות אין ספור של השופטים, הקהל ושל אמנים מהשורה הראשונה בתחום המוסיקה הישראלית הים תיכונית. התמיכה בו כל כך חסרת תקדים עד שתושבי ראש העין, חברים, משפחה ומעריצים שרואים בו את הכוכב של התוכנית. אפילו חבר הכנסת אורן חזן, העלה אתמול פוסט בפייסבוק בו הוא מביע את התרשמותו החיובית מהזמר.

גיא יהוד. צילום יח"צ

גיא יהוד. צילום יח"צ

בעוד שחברו הטוב די ג'י רואי חי ג'רסי, מפעיל את כל החברים והמעריצים ואף הדפיס שלט ענק אותו תלה על בנין מגוריו, גם כוכבים גמו רוי בוי מעלים סרטוני תמיכה בגיא ואפילו אורן חזן פרגן לו על הביצוע המושלם ואיחל לו בהצלחה בגמר. לכם רק נשאר לצפות הערב בתוכנית המשודרת בערוץ 13 ולהצביע ליהוד.

יגל יהוד, אחיו של גיא, מתרגשים?
"אנחנו מאוד מתרגשים. כל המשפחה מתרגשת. אני חושב שבכל העיר מדברים על זה ומפרגנים לגיא. אני הולך לתוכנית עם אחי ואשתו של גיא – גיסתי ועם עוד כמה חברים ומשפחה. חוץ מזה גם עושים בראש העין שידור מיוחד של הגמר בחסות עירונית. אנחנו ממש מתרגשים, כי גיא כל היום שם והוא מדי פעם מתקשר לדבר איתנו אבל סוגר את הטלפון בשאר הזמן בשביל להתרכז בחזרות האחרונות למופע. אנשים כל הזמן מפרגנים בעיר, ברחוב וברשתות החברתיות וגם כל הזמן מתקשרים אלי ולמשפחה. מגיע לגיא. הוא זמר מדהים. הוא רמה אחרת הוא לא עוד זמר ואני לא מפרגן לו רק בגלל שהוא אח שלי. אני באמת חושב שמגיע לו. אני מנגן על גיטרה שנים ומופיע ואני מבין במוזיקה ואני חושב שיש לו קול מדהים והוא ממש מוכשר".

איך ההורים מרגישים?
"הם יעודדו מראש העין. בגלל שאנחנו לא יכולים ללכת כל המשפחה והחברים כי יש אישור רק לעשרה אנשים להגיע לצילומים ההורים שלי החליטו להיות כאן בראש העין ולהגיע עם כל המשפחה המורחבת לשידור של הגמר הגדול כאן בעיר. לדעתי הם גם פשוט לא רוצים לרגש את גיא יותר מדי כדי שהביצוע שלו יהיה הכי טוב שאפשר".

גיא יהוד. צילום טל גבעוני

גיא יהוד. צילום טל גבעוני

אז כאמור, עיריית ראש העין מזמינה את תושבי העיר לעודד את גיא, היום יום שלישי 30/1 החל מהשעה 19:00 בשידור חי מקניון לב אפק, שם תשודר התחרות על מסך ענק.

עדכון:

21:31 – גיא יהוד עולה לבמה לשיר עם השופט עברי לידר. הם שרים יחד את השיר "זכיתי לאהוב" שכתב והלחין לידר. יהוד עולה בחליפה שחורה, כשלידר מאחורי הפסנתר והביצוע זוכה לתשואות הקהל. שירי מימון אמרה "זה מרגש וקסום, אתה מבין את הרגע, לשיר קטן ויפה". סאבלימינל: "זה היה ביצוע מדוייק, יפה, מעודן ומרגש. יש כל כך הרבה איפה ליפול במקומות האלה. עשית את זה מצויין, בול במינון הנכון". משה פרץ אמר: "לחבר בין השקט של עברי לעוצמה של גיא בתוך שיר כזה מדהים, בביצוע קטן – שככל שהיה קטן יותר היה יותר מרגש. עברה לי צמרמורת בגוף". לידר אמר: "שרתי את השיר הזה עם הרבה זמרים, גיא ללא ספק התחבר לזה הכי טוב. היה תענוג בשבילי".

22:00 – יהוד עבר לשלב הבא של התחרות. הוא ישיר שיר נוסף – שיר הגמר.

22:10 – יהוד שר את השיר "מה אתה רוצה ממני" שכתב והלחין חנן בן ארי. הקהל שבא מהבית לא הפסיק להריע. שירי מימון אמרה: "גיא נתן עוד אחד מהביצועים הגדולים שלו והמדוייקים. הוא שם. אני רואה אותו מתחיל לעבוד. רק צריך שירים טובים". עברי לידר אמר: "זה היה פנטסטי. הייתה לי צמרמורת מתחילת השיר ועד סופו". סאבלימינל אמר: "יש משהו מרגש בקול שלך. הבאת שני ביצועים שונים הערב. תפסת לי את הלב. אבוא להופעה שלך".

23:05 – המתמודד ים רפאלי מפסיד בגמר וזוכה במקום השלישי.

23:09 – הזוכה הגדולה של העונה השלישית של אקס פקטור ישראל היא עדן אלנה. גיא יהוד סיים במקום השני. משה פרץ: "יש לנו עוד דרך ארוכה ואומר לך באופן אישי – לא היה לי מתמודד שהתחברתי אליו בצורה הזאת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר