בית הספר אפק בראש העין. צילום אילן חתוכה
בית הספר אפק בראש העין. צילום אילן חתוכה

מכעיס: מורה השמיע צפירת זיכרון לתלמידים לאחר שלא הצליח להשתלט עליהם

הורים טוענים כי מדובר בעונש לא מידתי וגם לא ראוי בטח כשצפירת יום הזיכרון היא מסורת חשובה המציינת אבל ציבורי. משרד החינוך: "המורה לא יוזמן עוד לעבוד בבית הספר"

פורסם בתאריך: 1.2.18 11:20

הורים לתלמידים בשכבת ד' בבית ספר אפק, מתלוננים שמורה מחליף בבית הספר, שלא הצליח להשתלט על התלמידים ולא אהב את היחס שלהם אליו ועל מנת שיקשיבו לו, השמיע להם צליל של צפירה כמו ביום הזיכרון והכריח אותם לעמוד דום. בעירייה אומרים כי המקרה נבדק והמורה לא יוזמן לעבוד יותר בבית הספר.

לטענת ההורים, הילדים חזרו הביתה בטראומה ומבוהלים. "המורה החליף את המחנכת של הכיתה שלנו, אחרי שהיא לא הייתה כמה ימים וכנראה הם הרעישו, צעקו והוא לא הצליח השתלט עליהם", אומרת אם לתלמיד. "לכן הוא החליט לנקוט צעד לא שגרתי, הפעיל צפירה והכריח אותם לעמוד. הוא אמר להם שהם יעמדו כמו ביום הזיכרון והתלמידים לא כל כך הבינו מה הוא רוצה מהם, חלקם התחילו לבכות וממש נלחצו".

הורים אומרים כי מדובר בעונש לא מידתי וגם לא ראוי בטח כשצפירת יום הזיכרון היא מסורת חשובה המציינת אבל ציבורי. "עצוב לנו שיום שהוא חשוב ואף קדוש לכל מהמשפחות הופך להיות בידי איש שקשה לנו להגדיר אותו מחנך, כמשהו מזלזל", טוען אב לתלמיד.

לדבריהם גם כשהדברים הובאו לידיעת מחנכת הכיתה, לא נעשה דבר. "אנחנו מאוד מקווים שהוא לא יגיע יותר לבית הספר שלנו, כי מבחינתו הוא לא ראוי לילדים שלנו".

ממחוז מרכז של משרד החינוך נמסר: "מורה מחליף שהתקשה להשליט סדר בכיתה נקט בפעולה לא מקובלת. עם היוודע הדבר לצוות החינוכי, נערכה בכיתה פעילות חינוכית הסברתית בנושא. המורה לא יוזמן עוד לעבוד בבית הספר".

תגובת העירייה: "מקרה נבדק והמורה לא יוזמן לעבוד בבית הספר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר