גיא יהוד צילום_ מיכה לובטון
גיא יהוד צילום_ מיכה לובטון

"המקום הראשון או השני זה לא משנה לי, שניהם זה הישג ענק". גיא יהוד מסכם שבוע מרגש

ברחובות ראש העין ניתן היה לחתוך את הדממה כשגיא יהוד עלה לשיר בגמר אקס פקטור ביום שלישי האחרון. הוא אמנם הגיע למקום השני אחרי עדן אלנה, אבל מבחינתו את שלו הוא כבר עשה. עכשיו אחרי שהודה להורים הוא מתפנה לסכם את שלושת החודשים ששינו את חייו

פורסם בתאריך: 2.2.18 11:46

היה משהו מאוד נינוח בגיא יהוד (31) בגמר ריאליטי המוסיקה של רשת 13 – “אקס פקטור ישראל” שהתקיים ביום שלישי השבוע, כאילו הוא החליט שלא משנה מה יהיה הוא את שלו כבר עשה. שני הביצועים שלו בתוכנית היו לא פחות ממושלמים, הקהל השתגע והשופטים החמיאו – ואף אחד לא היה מופתע אילו היה קוטף את המקום הראשון. מי שזכתה בתואר הנחשק ובהפקת סינגל בינלאומי עם המפיק האמריקאי ג’וליאן בונטה היא הזמרת הרכה בשנים עדן אלנה, בעלת קול נפלא לא פחות. אבל כפי שכולם יודעים, לפעמים המקומות הראשונים בתוכניות האלה לא עושות חסד עם הזוכים, ודווקא אלו שזכו במקומות השניים (ראו ערך הראל סקעת ועדן בן זקן) הצליחו לפרוץ לתודעה. העובדה שהוא כבר 10 שנים במקצוע, רק נתנה ליהוד הרבה אורח רוח, והעובדה שהוא מראש העין הביאה לו הרבה תומכים – כי כמו שאומרים: על משפחה לא מוותרים. נזכיר רק שבמקום השלישי זכה ים רפאלי בן ה- 19 ובמקום הרביעי צוות הברינקס.

למחרת הגמר ביום רביעי בבוקר, אחרי שחגג בלילה, קשה מאוד להשיג את יהוד. הוא סגר את מכשיר הטלפון שלו והרשה לעצמו לראשונה מזה חודשים, פשוט לישון. בצהרי היום, הוא התפנה לסכם את שלושת החודשים המטורפים שעבר. ‘’אני מאושר”, הוא אומר. “מבחינתי אם אני הייתי זוכה במקום הראשון או השני, זה לא משנה לי, כי שניהם זה הישג ענק”.

איך מרגישים אחרי שנגמר הלחץ של התחרות?
“מדהים. אני מרגיש טוב וכיף לי כי הגעתי למקום טוב בתחרות הזו. ציפיתי להגיע לגמר הגדול והגעתי לתוכנית בכדי להגיע לגמר. אני ממש התחברתי לכל המתמודדים וגם לאלו שהיו איתי בגמר ואני חושב ששלושתנו מאוד מאוד טובים. אני מרגיש טוב עם זה שעמדתי עם אנשים כאלו על במת הגמר כי לכל אחד מאיתנו היה מגיע לזכות. גם אם אני הייתי זוכה מקום ראשון או שני, שניהם מבחינתי זה הישג ענק כי היו בתחרות הזו המון זמרים טובים”.

גיא יהוד ומשה פרץ. צילום יח"צ

גיא יהוד ומשה פרץ. צילום יח"צ

איך הרגשת ברגע ההכרזה?
“האמת שעם כל ההתרגשות הייתי רגוע יחסית ברגע ההכרזה כשבר רפאלי עמדה לידינו, כי מבחינתי עשיתי את מה שתכננתי לעשות, להגיע לגמר הגדול של אקס פקטור. אני יודע שנתתי את כל כולי בכדי שאגיע לגמר. נתתי 200 אחוז מעצמי ואני מודה לאלוהים שאשתי שירן הייתה שם בשבילי יחד עם כל המשפחה שלי, החברים שלי והעיר שלי. גם ברגע בו ביצעתי את השיר ‘מה אתה רוצה ממני’ של חנן בן ארי, ניסיתי לשמור על קור רוח ולתת את כולי כי ידעתי באותו הרגע, שזו ההזדמנות שלי ומפה זה יכול ללכת למקומות מאוד גבוהים. מצד שני ידעתי שלא רק אשתי בקהל, אחי יגל, חברים ומשפחה – אלא גם שמדינה שלמה צופה בתוכנית וכל ראש העין – אז זה כן עשה משהו בבטן כי מבחינתי זה לא רק היה לשיר על במת הגמר אלא גם תחושת גאווה. אני מודה שלכל אורך הדרך הדהימה אותי כמות האהבה שקיבלתי ובכל פעם מחדש התרגשתי מהתגובות של האנשים. קשה לעכל שיש הרבה אנשים שמפרגנים לי בהם אמנים מוכרים, פוליטיקאים ועוד. תודה לכולם”.

במבט לאחור, היה קשה?
“היה קשה, מרגש ובעיקר מלחיץ. אני זמר ומופיע על במות, אבל כאן זה היה משהו אחר כי בכל הזמן של התחרות הזו הרגשתי שיש עלי לחץ אחר. זו לא אותה במה של חתונות ואירועים, כאן זה היה לחץ אחר כי בכל ביצוע הייתי צריך להוכיח את עצמי מחדש. זה לעמוד מול שופטים, לעבור שלבים – הייתי בלחץ שהכל ירוץ ויעבוד כמו שצריך והכל יהיה בסדר ושאתן את כל כולי. מבחינתי זה הלחץ הכי גדול בו הייתי בחיי”.

מודה להוריי היקרים

יהוד, בן למשפחה וותיקה בעיר ראש העין, נחשב לזמר מוכר ואהוב בז’אנר הים תיכוני ולאורך כל העונה נשאר נאמן לסגנון השירה שלו. הוא הצליח להפתיע את השופטים פעם אחר פעם בזכות המקצועיות ועיבודים המיוחדים לשירים מוכרים. הביצוע שלו ל’עד מתי אלוהיי’’ של זוהר ארגוב בחצי הגמר נבחר לביצוע הטוב ביותר שלו. מיד אחרי התחרות פרסם יהוד בעמוד הפייסבוק שלו, מילות תודה לכל החברים והמשפחה, הצופים והתומכים בו, ‘’בראש ובראשונה, אני רוצה לומר לכם תודה! שתמכתם, חיזקתם, האמנתם, הצבעתם, סימסתם, התקשרתם ונתתם את כל כולכם בעבורי. תודה. אתם הכוח שלי, בזכותכם עברתי שלב אחר שלב והגעתי לגמר הגדול ולמקום המכובד הזה. אני רוצה לומר גם תודה לשופטים היקרים: סאבלימינל, שירי (מימון), עברי (לידר) ומשה (פרץ) – למדתי מכם המון! וכמובן, תודה ענקית למשה פרץ האח והיחיד שצעד איתי יד ביד לאורך כל הדרך.  משה, אין לי מילים להודות לך! אתה אדם נדיר, מיוחד שבלעדיך כל זה לא היה קורה!”.

גיא יהוד צילום_ מיכה לובטון

גיא יהוד צילום_ מיכה לובטון

אתה חושב שהבחירה של הקהל בעדן מייצגת את הטעם של העם?
“עדן היא זמרת על ויש לה לוק וקול בינלאומי ואולי בגלל שהפרס הוא סינגל עם מפיק בינלאומי זה יותר מתאים לה. אני כן חושב שבמדינת ישראל מאזינים להכל ורוב הקהל מאזין למוזיקה עברית ולא רק לאנגלית. אני שר בז’אנר שמדבר להרבה אנשים. עובדה שבתכנית ביצעתי שירים של אמנים ישראליים כמו זוהר ארגוב, עידן רייכל וחנן בן ארי והקהל אהב את זה. קיבלתי תמיכה ואהבה מכל העם לא רק ממה שאוהב מוזיקה ים תיכונית”.

למה ההורים שלך לא באו לגמר?
“הורי, יעקב וענת, הם אנשים צנועים וביישנים והם העדיפו להישאר בעיר עם המשפחה המורחבת ולעודד אותי מהמגרש הביתי. הם כמובן צפו בתוכנית ודאגו לי כל הזמן וסמסו לי ולא הפסיקו לברר מה קורה איתי ואיך אני מרגיש, גם דרך אשתי שירן וגם דרך אחי – כשלא עניתי. אגב, הטלפון הראשון שלי היה להורים שלי כי למרות שהייתי בשיא ההתרגשות והייתי מוקף אנשים וזה היה רגע מטורף כזה, הכי היה לי חשוב, להגיד להם תודה ולשמוע אותם. מיד אחריהם התקשר גם ראש העיר של ראש העין, שלום בן משה, לברך אותי וגם הזמין אותי אליו. גם אמנים כמו יואב יצחק, חברים, זמרים, כולם התקשרו לאחל לי מזל טוב ולפרגן לי. ולא רק אלי, אלא גם למשפחה שלי, להורים שלי וגם לאחי יגל שתמך בי מאוד בכל התקופה הזו. אני והוא מאוד מחוברים ועושים הרבה דברים בחיים, גם בתחום המוזיקלי ואני מאמין שנמשיך לעשות את זה גם בהמשך. יגל הוא גיטריסט ואמן מוכשר ואם אני אוכל לעזור לו למנף את עצמו עוד יותר אני יותר מאשמח”.

מתחיל לעבוד על אלבום חדש

אולי החיים של יהוד ישתנו אחרי התוכנית, אבל הוא עצמו לא מתכוון להשתנות. “אני מקבל באהבה את מה שמחכה לי”, הוא אומר. “בראש העין אני מוכר ושום דבר לא ישתנה כי אני עדיין אלך למכולת כמו שעשיתי ב-20 שנה האחרונות ומי שירצה איתי סלפי אני אשמח. אחרי הכל מדובר בעיר שלמה שעמדה מאחורי. קיבלתי מהעיר ראש העין חיבוק גדול וזה התבטא בשלטים על בתים. תושבי העיר שלי שפרגנו לי בפועל ולא רק פנים אל פנים אלא גם ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובאינסטגרם. זה גם התבטא בהצבעות וזה לא דבר ברור מאליו. זה מדהים לקבל ככה חיבוק גדול. אני מודה לכולם”.

גיא יהוד. צילום יח"צ אקס פקטור

גיא יהוד. צילום יח"צ אקס פקטור

יש כבר תוכניות קדימה?
“כמובן. אני אנצל את המומנטום וכבר בשבוע הבא אני רוצה להתחיל לעבוד על שירים חדשים ועל אלבום חדש. היו אלי כמה פניות ויש מגעים עם אנשים מובילים בתעשייה – אבל אני עדיין לא יכול לדבר על זה כי דברים לא סגורים. אני בודק את כל האפשרויות. אני לא יודע אם יהיו שיתופי פעולה או הופעות עם השופטים אבל משה פרץ אמר לי, שבכל מה שאני צריך הוא תמיד יעזור לי וייעץ לי כמו שהוא עשה עד עכשיו, גם כשיהיו לי סקיצות ושירים”.

איך אשתך הסתדרה בזמן צילומי התחרות?
“אני מודה לאלוהים על אשתי שירן. היא אישה מדהימה, אישה מספר אחת שמאוד מפרגנת לי. היא כל הזמן פרגנה לי, גם בתקופה הקשה הזו שהייתי קם בבוקר וחוזר מחזרות והצילומים בשעה שתיים בלילה. היא דאגה שרק יהיה לי שקט ושאני אתרכז במה שאני עושה וזמן הזה דאגה לבית”.

ולסיום, מה עשית מיד אחרי הזכייה?
“הלכנו למסעדה לחגוג את סיום העונה ואת המקום השני והמכובד. הלכנו כולם, כל המתמודדים בגמר עם השופטים והיה ממש כיף לשבת בין משה לבין עברי והיה מדהים כי הרגשתי נהדר להיות חלק מהשמחה של כולם ביחד, בלי הדיסנטנס עם השופטים שהם עבורי מורים לחיים ועברתי איתם חודשים רבים של עבודה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר