פתיחת מרכז טרם בראש העין צילום באדיבות העירייה
פתיחת מרכז טרם בראש העין צילום באדיבות העירייה

טרם ראש העין: שבועות שהסניף עומד מוכן, אך לא נפתח

לטענת תושבים הזקוקים לשירותי חדר מיון קדמי, הם נאלצים לנסוע לערים אחרות כמו לסניף טרם בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.2.18 11:08

תושבים מראש העין מתלוננים על כך שכמעט חודשיים עברו מאז שהעירייה פרסמה ב-28 בדצמבר 2017, כי בתוך שבועיים יפתח סניף "טרם" לרפואה דחופה בראש העין.

לטענתם, תושבים הזקוקים לשירותי חדר מיון קדמי נאלצים לנסוע לערים אחרות כמו לסניף טרם בפתח תקוה למשל. כשהם שואלים מתי הסניף יפתח עונים להם לטענתם בעירייה בכל פעם תשובות אחרות: פעם שממתינים לטופס ארבע ופעם שעושים הרצה פנימית.

"הם דאגו לפרסם בכל מקום אפשרי על כך שהסניף נפתח, אבל בפועל פרסומים לחוד ומעשים לחוד", מסבירה תושבת השכונה. "למה הם פרסמו לפני שהיו להם את כל האישורים למקום?".

תושב אחר מוסיף: "ראש העין הולכת וגדלה, יש הרבה ילדים קטנים והשירות הזה מאוד חשוב בשעות שהמרפאות סגורות. מצאתי את עצמי בחודש האחרון נוסע פעמיים לאלעד בשביל לקבל שירות וראש העין, שהיא עיר הרבה יותר גדולה צריכה עדיין להמתין לגזירה החגיגית של הסרט. אין לי מושג מה הסיבה, אבל לא ייתכן שהמקום עומד כבר למעלה מחודשיים מוכן, ועדיין לא פתחו אותו".

 

 

נזכיר כי באוגוסט 2017, פרסמה העירייה הודעה על כך שנחתם הסכם לפתיחת המרכז "טרם " בעיר וציינו כי המרכז ייפתח ברחוב העבודה 14, באזור תעשייה הישן.  בסיור שקיימו במקום ראש העיר שלום בן משה ומנכ"ל טרם נתן אפלבאום כדי לעמוד מקרוב אחר התקדמות העבודות, אמר בן משה שראש העין כיום היא עיר מרכזית בגוש דף ופתיחת מרכז לרפואה דחופה הוא צורך מתבקש לנוכח הגידול של העיר שתוך מספר שנים יגיע למאה אלף תושבים.

על פי הפרסומים המרכז בראש העין יצוות על ידי רופאים, פרמדיקים ואחיות ויכלול חדר הלם, מעבדה דחופה, חדר השהייה ואשפוז יום, וכן מכון רנטגן ואולטרסאונד. כמו כן המקום ערוך לתת שורה של טיפולים אלקטיביים ומרפאות רופאים מומחים.

תגובת העירייה: "המרכז הרפואי מוכן לפתיחה עם כל הציוד הנדרש כולל צוותים רפואיים. העיכוב אינו קשור לעירייה. המבנה בו נמצא 'טרם' ממתין לקבלת אישור של כיבוי אש. אנו מעריכים כי בתוך מספר ימים יינתן האישור והמרכז ייפתח לרווחת תושבי העיר.תגובת העירייה ותגובת טרם יובאו לכשיתקבלו".

מרשת טרם נמסר בתגובה: "הרשת ערוכה לפתיחת הסניף, אלא שבעיות טכניות פרוצדורליות אשר אינן קשורות ב'טרם' מעכבות את הפתיחה. לכשיתקבלו כל האישורים העירוניים ייפתח הסניף". ​

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שוקי

    לא להגיע עדיף לנסוע למיון . מעל שעתיים המתנה בגלל שאין רופאים ( שומרי שבת הרופאים )חבל על הזמן וה 90 שח לא מבין מדוע פותחים אם אין רופאים .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר