חזירי בר. צילום גדי דורי
חזירי בר. צילום גדי דורי

חזירי הבר ניסו לתקוף את מדריך הטיולים שניצל בזכות תושייתו

גדי דורי הוא צלם ומדריך טיולים ותיק שמכיר את סביבת ראש העין, אבל ההתקלות שלו אמש בחזירי בר שניסו לתקוף הייתה חוויה לא נעימה בכלל

פורסם בתאריך: 21.2.18 09:58

ביום שלישי בשעות הערב, נתקל מדריך הטיולים ותושב העיר גדי דורי, בלהקה של כעשרה חזירי בר – סמוך למגדל צדק. שניים מהם ניסו לתקוף אותו והוא נאלץ לזרוק לכיוונם את תיק הגב שלו כדי שלא יעוטו עליו וכך הוא הצליח להימלט מהמקום.

"חזירי הבר האלה הם היו ענקיים וזו היתה חוויה לא נעימה בכלל", הוא אומר השבוע אחרי שקצת נרגע. "מניסיוני בעברי כמדריך טיולים, כשהותקפתי ברומניה גם על ידי דב חום, דובים וחזירים הם בעלי חיים מאוד סקרנים וברגע שהם רצו אלי, נאלצתי לזרוק להם את התיק גב שהיה עליי. הם ניגשו לתיק והתעסקו איתו לפחות שבע דקות שזה הזמן שהיה לי לברוח מהמקום. הם היו להקה וכלהקה הם קצת יותר מסוכנים כי הם חשים יותר ביטחון. היו במקום גם שני גורים ויכול להיות שהם ניסו להגן עליהם. מניסיון אני יודע שחזיר בר הוא בעל חיים מאוד סקרן וברגע שיש לך משהו ביד ותזרוק אותו במידה ואתה מרגיש מאוים".

גדי דורי. צילום גדי דורי

גדי דורי מדריך בלילה. צילום גדי דורי

דורי העלה גם פוסט בפייסבוק בנושא, לדבריו כדי שאנשים יהיו ערניים ויפקחו עיניים. "מאוד חשוב לא ללכת למקומות לבד, ללכת בזוגות, לא להרחיק למקומות מבודדים", הוא מזהיר.

מאיפה מגיעים חזירי הבר?
"הם מגיעים מתוך הוואדיות, בית עריף, בני עטרות. הם נמצאים מתחת לכביש שש ואין להם שעה מסויימת שבה הם יוצאים החוצה. הם יכולים להסתובב בבקרים, בערבים ובלילות. חזיר בר היא חייה שמתניידת ממקום למקום".

וכמובן גם צילמת אותם.
"כן, ברגע שהם התעסקו עם התיק היה לי זמן לצלם עם הנייד ולברוח".

אחרי חוויה כזו תמשיך לטייל לבד?
"ברור, נתקלתי בעברי בתוקף היותי מדריך טיולים בדברים לא נעימים, אבל למרות החוסר נעימות אני אמשיך לטייל לבד. לא שאני רואה את זה כגבורה, אבל זה חלק מהעבודה שלי, לחפש מסלולים חדשים, לעשות סדנאות הישרדות בטבע לבני נוער, וכמובן אני אמשיך להיות ערני. ולמרות זאת אני חוזר וממליץ לאנשים שהם פחות מנוסים בשטח, לא לטייל לבד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר