אליפות העולם בקט רגל צילום יח"צ
אליפות העולם בקט רגל צילום יח"צ

אליפות ישראל בקט-רגל מגיעה לראש העין

התחרות הארצית, ממנה תצא נציגת ישראל באליפות העולם שתארח בסין, תתקיים לראשונה בעיר ותכלול הפנינג לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל

פורסם בתאריך: 13.3.18 15:29

חגיגת קט-רגל בראש העין. העיר נבחרה לארח את אליפות ישראל ממנו תצא הקבוצה שתייצג את המדינה באליפות העולם שתיערך בסין בחודש ספטמבר. כל משחקי המוקדמות ישוחקו בעיר, כאשר לשלב הגמר יעלו 16 הקבוצות שהעפילו לשלבים המתקדמים של הליגה. משחק הגמר ייערך ביום העצמאות, במסגרת הפנינג אותו מארגן מחזיק תיק התרבות במועצה, אלכס קפלנוביץ', שיכלול מתנפחים, די. ג'יי ואירוע טברנה.

הקבוצה שתזכה באליפות הארץ ותטוס לשנגחאי תזכה לטיסות של שבעת השחקנים לסין ואירוח במלון מפואר לכל תקופת האליפות. הקבוצה גם תשתתף באירוע קבלת פנים, טקס פתיחה, מסיבות ומפגש עם כוכבי ענק מהעולם המשמשים כ"שגרירי" ענף הקט-רגל, ביניהם מיצ'ל סלגאדו ומייקל אואן האגדיים. את האליפות תנהל חברת "אלוריה" בראשותו של היזם הוותיק דודי מור, החתום על הצלחת מפעל ליגת "בנק יהב" בכדורגל חופים מזה למעלה מעשור.

"זהו אירוע מיוחד של העיר לכבוד חגיגות ה – 70 למדינה, אירוע שמשלב תרבות וספורט, שיש לי הכבוד והעונג להוביל יחד עם ראש העיר, מר שלום בן משה", אמר עומר רצון, ראש רשות הספורט של ראש העין. "אני נרגש לקראת בעיטת הפתיחה של המפעל הזה שתיערך בקרוב בעיר, וקורא לכולם לבוא להשתתף".

ענף הקט-רגל מופעל בעולם בלעדית ע"י חברת "F5wc", אשר מחזיקה זכיינות לליגות במעל ל-40 מדינות, עם מעל ל- 350 טורנירים המנוהלים ברחבי העולם ובכמות כוללת של כחצי מיליון שחקנים רשומים המשחקים את המשחק במדינות השונות. אליפות העולם נערכת מדי שנה ומהווה את רגע השיא של הפעילות ואת טורניר הכדורגל החובבני הגדול בעולם.

במשחק עצמו, בכל קבוצה משתתפים 4 שחקני שדה ושוער, בגילאי 16 ומעלה. הוא משוחק, כאמור, על מגרש קשיח או דשא סינטטי, עם שערי קט רגל סטנדרטיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר