רז שגיא. צילום משה בן טובים
רז שגיא. צילום משה בן טובים

רז שגיא, יו"ר ועד נווה אפק, הכריז על מועמדותו לראשות העיר

שגיא, מנכ"ל היישוב אבני חפץ, אלוף משנה במיל' ובעל תואר שני בתחום האסטרטגיה: "ננהל פעילות עיקשת ובלתי מתפשרת לשיפור איכות החיים בעיר"

פורסם בתאריך: 13.3.18 20:13

יו"ר ועד שכונת נווה אפק האזרחית, רז שגיא, הכריז השבוע באופן רשמי על מועמדותו לראשות עיריית ראש העין. הוא יעמוד בראש רשימה עצמאית שנקראת "התחדשות", שתתמודד למועצת העיר.

שגיא, בן 48 ואב לשלושה ילדים, מכהן כיום כמנכ"ל היישוב אבני חפץ, וכאמור משמש בארבע השנים האחרונות כיו"ר וועד שכונת נווה אפק הצבאית. שגיא, שירת בצבא במשך 23 שנים והשתחרר בדרגת אלוף משנה. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון ובעל תואר שני בתחום האסטרטגיה, מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.

 

"ההחלטה להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, נובעת מהרצון להוות חלופה ראויה, להנהיג התחדשות אמיתית ולהבטיח עתיד טוב יותר לתושבי ראש העין", אומר שגיא. "עם היבחרותי לראשות העיר אני מתחייב לקבוע חזון עירוני לשנים הבאות ותכנית עבודה מדידה לחמש שנים, למימוש מטרות ויעדים להענקת שרות הולם לתושבים".

לדבריו, יש צורך בשיפור איכות החיים בעיר. "יש לאחד ולשלב כוחות לניהול פעילות עיקשת ובלתי מתפשרת לשיפור איכות החיים של כולנו: בחינוך, בתחבורה, בתעסוקה ובפנאי", הוא מוסיף. "אני מתחייב להקדיש את כל כוחי, זמני ומרצי, על מנת לקדם את העיר למען תושביה ומבטיח כי רמת איכות החיים בעיר תהיה מהגבוהות בארץ. ראש העין תהפוך להיות למוקד עליה לרגל, גם לאתרי ההיסטוריה הרבים בה וגם לאזורי המסחר, הבילוי והפנאי החדשים".

בכך למעשה מצטרף שגיא למועמדים שכבר הצהירו כי ירוצו לראשות העיר: ראש העיר המכהן שלום בן משה ותושב העיר ישי אדוארד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר