עומר אדם צילום דודו בכר
עומר אדם צילום דודו בכר

מחלוקת בראש העין: האם ההופעה המתוכננת של עומר אדם יקרה מדי?

חבר המועצה בני (בנגה) בית-אור ביקש לדעת כמה תעלה לקופת העירייה הופעתו של הזמר המתוכננת בקיץ בעיר. מחזיק תיק התרבות תקף אותו: בסופו של דבר בנגה יאכל את הכובע"

פורסם בתאריך: 19.3.18 10:56

חבר מועצת עיריית ראש העין בני (בנגה) בית-אור פנה במוצאי שבת לראש העירייה שלום בן משה וביקש לקבל בישיבת המועצה הקרובה את עלות הופעתו של הזמר עומר אדם, המתוכננת להתקיים בעיר בקיץ, כפי שפורסם במלאבס בשבוע שעבר. פנייתו גררה עימות עם אלכס קפלנוביץ, מחזיק תיק התרבות.

פרט למחיר, מבקש בית-אור לדעת מה משך זמן ההופעה, האם ישנה השתתפות במימון ההופעה וממי. עוד מבקש בית-אור לדעת מדוע, מאחר ומדובר בשנת בחירות, מתירה העירייה להוציא הוצאות חד פעמיות כל כך גבוהות, כל זאת בזמן שלעירייה אין תציב להפעיל את מרכז הגיל הרך, ובזמן שהתאגיד העירוני מקום בלב נמצא בגירעון, כך לדבריו.

"יש המון שמועות לגבי המחיר, אך בעיני, כל סכום מעל 200 אלף שקלים הוא גבוה מאוד, ובכסף הזה אפשר לעשות הרבה דברים לטובת התושבים, כמו למשל הפעלת לגיל הרך שנסגר לפני כמה חודשים", אומר בית-אור, "אני לא אומר שלא צריך לעשות בידור, אך לא בכל מחיר ויש בראש העין כישרונות, ותמיד העדפתי כישרונות מקומיים. עם זאת, בתוך עמי אני חי ואני מבין שהחבר'ה הצעירים רוצים את עומר אדם ואני לא נגד, אך אני רוצה לדעת כמה זה עולה. לא באתי בטענות לאלכס, ואפילו אמרתי שאני מלא הערכה להופעות שהיו השנה, אך הוא בחר להתגונן כאילו תקפתי אותו. אני חושב שהציבור צריך כמה משלמים עבור ההופעות האלו".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה? הורידו את האפליקציה של מלאבס:
מלאבס באנדרואיד http://bit.ly/2CXVWYB
מלאבס באייפון https://apple.co/2FfXE9S

 

כאמור, פנייתו גררה עימות מול קפלנוביץ, שציין בפוסט בפייסבוק נוכח הבקשה: "הם מפחדים!!! לידיעתכם, התקציב של מחלקת התרבות הוא 1.4 אחוזים מכלל התקציב של עיריית ראש העין לשנת 2018. עכשיו מפריע להם שאתם מקבלים הכי טוב – הכי קרוב לבית עם כניסה חופשית וכל זה בעלות יותר נמוכה ממופע עצמאות וכפול בזמן".

קפלנוביץ למלאבס: "שבנגה יתעסק בעשייה שלו. הוא צריך להגיש את השאלות שלו במועצת העיר, ולא להעלות אותה בכל קבוצות הפייסבוק בראש העין. בסופו של דבר הוא יאכל את הכובע, כי התחלנו לנהל את המשא ומתן עם עומר אדם עוד מחודש דצמבר ולפני שהוא מכר את כל הכרטיסים להופעות האחרונות שלו. ככה קרה לנו גם עם סטטיק ובן אל, שעלו 25 אלף שקלים כשהופיעו אצלנו לפני שנתיים עוד כשהיו בתחילת דרכם, והיום הם עולים 200 אלף שקלים. את פרטי הסכם עם עומר אדם לא ניתן לפרסם עד חודש לפני האירוע, וכל השמועות לגבי חצי מיליון שקלים הן לא נכונות. לא שילמנו סכומים שאני שומע, וגם לא 300 אלף שקלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר