אבי כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית ראש העין. צילום עיריית ראש העין
אבי כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית ראש העין. צילום עיריית ראש העין

מנכ"ל חדש לחברה הכלכלית בראש העין: אבי כהן

כהן נבחר פה אחד. הוא שימש בעבר הרחוק כמנכ"ל העירייה וגזברה ובהמשך כמנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה

פורסם בתאריך: 3.4.18 09:40

אבי כהן, מי שהיה מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה, נבחר בשבוע שעבר לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית בראש העין. כהן נבחר על ידי דירקטוריון החברה. ועדת האיתור הורכבה מראש העירייה שלום בן משה, נציגת משרד הפנים ונציגת איגוד החברות העירוניות. החלטת הדירקטוריון לאישור המינוי התקבלה פה אחד. בדבריו בפני הדירקטוריון לאחר בחירתו הצהיר כהן כי הוא מוכן ומזומן לתפקיד החשוב, ובכוונתו לפעול יד אחת עם ראש העירייה והדירקטוריון בתחום ביצוע המדיניות של החברה.
כהן ציין כי על אף ההיכרות הטובה שלו עם העיר וגורמי הרשות המקומית, יש בכוונתו להקדיש את הימים הראשונים ללימוד המבנה הארגוני של החברה, למצבה הפיננסי ולתוכנית העבודה שלה.
לאבי כהן יש היסטוריה בעיר ראש העין, כשבעברו שימש כגזבר ולאחר מכן כמנכ"ל העירייה. בהשכלתו הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן, והוא רשום כשמאי מקרקעין בלשכת השמאים בישראל.

"אני שמח שאני חוזר לראש העין כי מפה התחלתי את ההיכרות שלי עם השלטון המקומי, וזה היה בשנת 1984, והתפקיד הראשון שלי אחרי הצבא היה בראש העין", אומר כהן. "אם יש מקום שהייתי רוצה לעשות תפקיד אחרי תפקידי כמנכ"ל החברה הכלכלית בפתח תקווה זה תפקיד בראש העין. אני מכיר את העיר ואת התושבים והם מכירים אותי, ואני מרגיש בבית. יש בעיר המון פרויקטים. אמנם החברה לפיתוח פתח תקוה נחשבת יותר גדולה בגלל שהעיר יותר גדולה, אך כמות הפרויקטים בראש העין היא לא פחותה. ראש העין בשלבי פיתוח מואץ ואני מצפה שאת עבודות הפיתוח ומבני ציבור החברה הכלכלית תעשה כמו שהיא יודעת. אני כעת בשלבי חפיפה עם המנכ"ל היוצא איציק בן טוב, ואני רוצה להודות לו על התהליך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דני

    אבי. בהצלחה בתפקיד החדש שלך בראש העין אבל עם הרבה נסיון בנושא. ראש העין הרויחה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר