בן שמחון בועט את בעיטת הפתיחה. צילום: יח"צ
בן שמחון בועט את בעיטת הפתיחה. צילום: יח"צ

החל שלב המוקדמות באליפות ישראל בקט-רגל שנערכת בראש העין

משחקי רבע הגמר ייערכו בעיר ביום שישי, כאשר ביום העצמאות ייערך הגמר הגדול ממנו תצא נציגת ישראל לאליפות העולם בסין. "ראש העין זכתה ביום חג", אמר עומר רצון, יו"ר רשות הספורט המקומית

פורסם בתאריך: 9.4.18 14:53

אליפות ישראל בקט-רגל חמישיות, שהמנצחת בה תשתתף באליפות העולם בסין, יצאה לדרך בשבוע שעבר במעמד ראש העיר שלום בן שמחון ויו"ר רשות הספורט המקומית, עומר רצון. בן שמחון אף בעט את בעיטת הפתיחה של התחרות.

לשלב המוקדמות הארצי העפילו 12 קבוצות, הלוקחות חלק באליפות שנערכת בפעם הראשונה בישראל, כמדינה ה-41 במסגרת האליפות העולמית. הטורניר ישוחק בשיטה של 3 משחקים בבית, בשלושה ימי משחקים.

עם תום המשחקים, יעפילו 2 הראשונות מכל בית ושתי הקבוצות שיסיימו עם המאזן הטוב ביותר, למשחקי רבע הגמר שייערכו ביום שישי.

יום משחקי הגמר, שייקבע מי היא אלופת ישראל, אשר תייצג אותנו במונדיאל הקט-רגל, יתקיים במהלך יום העצמאות, במסגרת הפנינג שיכלול מתנפחים, די ג'יי ואירוע טברנה.

במסגרת המחזור הראשון, נפרדו "ג'פניקה" ונחלת יצחק בתיקו 5:5, כאשר גם "המלכים של רובי" ו-"הבקעה" סיימו בתיקו 2:2 בבית א'. בבית ב' "רפאלוס" גברו 0:2 על "יוני", בעוד ש"מושב מאור" ניצחון 1:3 את "החרדים". בבית ג' גברו "מזרחי" 3:4 על "אילנט", בעוד ש"הסלע" ניצחו 1:6 את "החברה הטובים".

הקבוצה הזוכה בטורניר תוכרז כנבחרת ישראל, ותצא לייצג את המדינה באליפות העולם שתיערך למשך שבוע בספטמבר 2018, בשנחאי, סין. הפרס עבור המנצחים כולל טיסה הלוך-חזור של שבעת השחקנים (5 שחקני שדה ושני מחליפים) לסין ואירוח במלון מפואר "הכל כלול" במרכז העיר, לכל תקופת האליפות.

 

הקבוצה הישראלית, מתוקף זכייתה בתואר אלופת ישראל, תשתתף באירוע קבלת פנים, טקס הפתיחה ותזכה לפגוש כוכבי ענק מהכדורגל העולמי המשמשים כ"שגרירי" המותג. את המפעל מנהלת חברת אלוריה בראשותו של היזם הוותיק, דודי מור, החתום על הצלחת מפעל ליגת "בנק יהב" בכדורגל חופים מזה למעלה מעשור.

"העיר ראש העין זכתה ביום חג ועלתה על המפה העולמית של קט-רגל חובבים", אמר יו"ר רשות הספורט של ראש העין, עומר רצון. "כעיר שחרטה על דגלה את נושא הספורט העממי ובכלל זה גם ענף הכדורשת הגדול במדינה לנשים, אנו גאים לארח בצורה מקצוענית את אליפות ישראל בחובבים. ספורט הוא דרך חיים ואני מודה לראש העיר על תמיכתו בפרויקט לרווחת תושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר