צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מדוע אין מענה טלפוני סביר בסניף טיפת חלב בנווה אפק?

הורים בנווה אפק מתלוננים כי אין מענה טלפוני בסניף טיפת חלב, והם לא יכולים לקבוע תור. במשרד הבריאות ובעירייה מטילים את האחריות אלו על אלו

פורסם בתאריך: 25.4.18 15:38

הורים מנווה אפק, מתלוננים כבר תקופה ארוכה על סניף טיפת חלב בשכונה. לטענתם, לאחרונה אין מענה טלפוני סביר בסניף ומכוון שכך לא ניתן לקבוע תור לבדיקות ולחיסונים עבור פעוטות.

מבדיקה עולה לטענת ההורים, שהמזכירה במקום היא עובדת עיירת ראש העין. יו"ר וועד העובדים יחיאל והב, אומר כי המזכירה לא הייתה נוכחת בשבועיים האחרונים בעבודה מסיבות אישיות. עוד הוא אומר כי על פי הנוהל החדש של משרד הבריאות, תורים יש לקבוע דרך האינטרנט – אלא אם כן זה תינוק שרק נולד. "הבעיה היא לא המזכירה, אלא שיש מחסור בכוח אדם", הוא אומר. "את התלונות יש להעביר למשרד הבריאות שמודע לכך".

"נכנסתי לאתר ולא ניתן לקבוע בו תורים", אומרת ליאור – אמא לתינוקת בת חודשיים (השם המלא שמור במערכת). "עיירת ראש העין לא יודעת לתת שירות לתושב ומי שסובל מזה אלו התושבים. כבר למעלה מחודשיים שאני מנסה להשיג את הסניף על מנת לקבוע תור ואף אחד לא עונה לטלפונים. אז החלטתי להגיע פיזית למקום. הבנתי שמאחר והאחיות, המקסימות כשלעצמן, מקבלות קהל, ולא שמו מזכירה שתחליף את זו שנעדרת, הן לא יכולות לקבוע תורים לילדים. מצד שני להפיל את הבעיה רק על העדרות המזכירה זה לא נכון משום שהבעיה היא לא מאתמול שלשום. הבת שלי נולדה פגית קיצונית, והיתה מאושפזת במשך שלושה חודשים. לאחר שהשתחררנו הייתי צריכה לקבוע תור, נלחמתי על כך ובסוף הצלחתי ועכשיו זה חוזר על עצמו. אחרי שלא הצלחתי לקבוע תור, הגעתי עד לפיקוח של משרד הבריאות והמפקחת אמרה לי שהם מודעים לכך שיש בעיות עם המזכירה, אבל זה לא תלוי בהן".

התלונות של ליאור הן לא היחידות. "במשך שלושה שבועות אני מנסה לקבוע תור, אבל אף אחד לא עונה לטלפונים וזה מגיע למצב שאנחנו ההורים כבר מתוסכלים", אומרת אם אחרת. "אותי כאמא לא באמת מעניין באחריות מי המזכירה, אלא אני רוצה לקבל שירות והתפקיד של עיירת ראש העין לדאוג שכך זה יהיה".

והב: "משרד הבריאות ועיירת ראש העין מודעים לכך שיש מחסור בכוח אדם. הפקידה נעדרה מסיבותיה שלה ומאז חזרה לעבודה. את התלונות צריך להעביר למשרד הבריאות שכל שני וחמישי משנים את הנהלים ועכשיו הנוהל הוא לקבוע תור דרך האתר ולא דרך המזכירה, אלא אם כן זה תינוק שרק נולד. אני יידעתי את ראש העיר והמנכ"ל, כולם מודעים לבעיה ואנחנו מקווים שיוסיפו עוד אחיות ובת שירות שתעזור ותסייע במקום".

תגובת העירייה: "טיפת חלב הינה באחריות משרד הבריאות ולא העירייה. יש עומס על טיפת החלב מאחר ויש חוסר בכוח אדם של אחיות. העירייה הגדילה את שעות העבודה של המזכירה בכדי להקל על התושבים. עם זאת, המזכירה מקבלת את הפניות ומעבירה לטיפול האחיות. ראש העיר פנה למשרד הבריאות האמונים על הנושא בבקשה לתגבר את מספר האחיות לטובת תושבי העיר והם הבטיחו לפעול להגדלת כוח האדם של צוות האחיות".

תגובת משרד הבריאות: "נושא כח האדם המנהלי (מזכירה) בתחנה הינו באחריות העירייה. עם זאת, לשכת הבריאות נפת פתח תקווה פנתה לעירייה מספר פעמים על מנת לשפר את איכות השירות ולקדם את המענה למטופלים. הנהלת הנפה וצוות האחיות עושים מאמצים רבים כדי שהמטופלים יקבלו את הטיפול המיטבי בזמנים המומלצים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר