השטח עליו יוקם המקווה מרחפן. צילום: אילן שתיוי
השטח עליו יוקם המקווה מרחפן. צילום: אילן שתיוי

המקווה בפסגות אפק: האם בעירייה מנסים לקבוע עובדות בשטח?

התושבים גילו כי הוקם בשטח המיועד לבניית המקווה אוהל שבו יתקיים לכאורה לטענתם הטקס. העירייה: "הנחת אבן פינה איננה בנייה של המקווה"

פורסם בתאריך: 30.5.18 15:17

תושבים וחברי מועצת העיר, זעמו על הכוונה לקיים לכאורה טקס הנחת אבן פינה בשטח שבו אמור לקום המקווה בשכונת פסגות אפק. התושבים גילו כי הוקם בשטח המיועד לבניית המקווה אוהל שבו יתקיים לטענתם הטקס, זאת למרות שטרם נחתם חוזה עם העמותה שאמורה להפעילו, ומבלי שהתושבים כלל מודעים לכך.

חבר המועצה מסיעת מרצ, עומר שכטר, תקף את ראש עיריית ראש העין שלום בן-משה, בטענה שהוא מנסה לקבוע עובדות בשטח בשעה שהנושא נידון במועצת העיר וטרם נחתם הסכם ההקצאה בין העירייה לעמותה הפרטית.

נזכיר כי לפני מספר חודשים זעמו תושבים על הכוונה להעביר את השטח לידי עמותות חרדיות לטובת הקמת המקווה, וזאת במקום להקים מוסדות ציבור נדרשים שישרתו את תושבי השכונה. עם היוודע כי ביום שלישי בבוקר השבוע הוצב האוהל הוציא שכטר מכתב בהול לראש העיר וליועצת המשפטית של העירייה לצורך קבלת הבהרות. "יש כאן זלזול מוחלט בחברי המועצה ובציבור", אומר שכטר, "נעשה כאן ניסיון לקדם בכל מחיר את ההקצאה שעולה ממנה ריח רע מאוד לאורך כל הדרך, וכעת בקביעת עובדות בשטח".

תגובת העירייה: "כל מה שנאמר בישיבת המועצה וכל מה שאושר יבוצע. הנחת אבן פינה איננה בנייה של המקווה. תוכנית המקווה, בדיוק כפי שסוכם תיעשה ותאושר כולל מבני ציבור (גן ילדים). המקווה יהיה לנשים בלבד בדיוק כפי שסוכם. היתר הבנייה יינתן רק לאחר הצגת התוכנית כפי שסוכם. מה שהובטח יתקיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר