עומר אדם צילום דודו בכר
עומר אדם צילום דודו בכר

פרסום ראשון: בעירייה חוששים מספסרות בכרטיסים בהופעה של עומר אדם

במשטרה ביקשו כי תושבי ראש העין יוכלו לקבל כרטיס להופעה בחינם בהצגת תעודת זהות. בעירייה חוששים כי הכרטיסים ישמשו לספסרות

פורסם בתאריך: 6.6.18 15:36

בסוף השבוע שעבר פרסמנו במלאבס ראש העין כי תאריך ההופעה של הזמר עומר אדם באמפי פארק העירוני, שנאסר לפרסום מוקדם כמחויב בחוזה שנחתם בין העירייה לנציגיו של אדם, הוא ה-25 ביוני. בהופעה יוכלו לצפות תושבי העיר בלבד, ללא עלות, כחלק מפתיחת אירועי הקיץ – אך כעת אנו מפרסמים כי בעירייה חוששים מספסרות בכרטיסים.

מחזיק תיק התרבות בעירייה, אלכס קפלונוביץ', טוען כי במשטרה דורשים שהנכנסים למתחם יאחזו בכרטיסים. בתחילה התכנון היה שהכרטיסים יחולקו בעבור הצגת תעודת זהות או ספח, כדי שמעריצי הזמר מחוץ לעיר לא יוכלו להיכנס להופעה. אלא שאז, יש הטוענים בעירייה, עלולה להיווצר בעיה כשתושבי העיר שיקבלו כרטיסים עלולים למכור אותם לתושבים שאינם מתגוררים בעיר וכך ייפתח הפתח לספסרות בהם. האלטרנטיבה היא להציג את תעודת הזהות בכניסה למתחם ההופעה בלבד ללא כרטיס.

"אנחנו מודעים לקשיים, והנושא נמצא בטיפול של משטרת ראש העין", אומר מחזיק תיק התרבות, אלכס קפלונוביץ'. "ברגע שתהיה החלטה אנו נפרסם אותה. כמו שזה נראה כרגע זה הולך לכיוון של חלוקת כרטיסים מראש על ידי העירייה. אנו מחויבים להנחיות של המשטרה. מה שיקרה הוא שבשביל לקבל כרטיס צריך לבוא עם תעודת זהות. מי שאין לו תעודת זהות יאלצו להביא ספח של ההורים עם תעודה מזהה כל שהיא".

 

עם זאת קפלונוביץ' עצמו מתנגד לחלוקת כרטיסים מראש. "אני מתנגד לחלוקת כרטיסים כי זה יאפשר ספסרות", הוא מצהיר. "ככה נוצר מצב שמי שלא רוצה להגיע, ייקח את הכרטיס שקיבל בחינם וימכור אותו לכל המרבה במחיר. אנו ממתינים להנחיות של המשטרה בסוגיה הזאת. אני לא בעד לחלק כרטיסים. לדעתי כל מי שנושא תעודת זהות שיש בה כתובת של ראש העין צריך להיכנס להופעה. עם זאת, אני חוזר ואומר שאני מחויב להחלטות המשטרה".

בעיריית ראש העין מעריכים שהאמפי פארק יהיה מלא עד אפס מקום, כאשר העלות הכוללת מתייחסת לשתי ההופעות של הקיץ, קפלונוביץ': "עלות ההופעה של עומר אדם, ביחד עם לילות אהבה שיתקיים בהמשך הקיץ, מסתכמות ב-600 אלף שקלים", הוא מגלה. "סכום די זהה שולם עבור הופעות של שלומי שבת וריטה בשנה שעברה. למעשה, עומר אדם הוא זה שיפתח את אירועי הקיץ, ומלבדו יהיה דיג'י לנוער באותו הערב. כמובן שאנו מעריכים שהמקום יהיה מלא עד 15 אלף איש, ולדעת לא יהיה פחות מכך. אני שמח שיש אפשרות לתושבי העיר לראות את ההופעה הכי קרוב לבית, במיוחד למשפחות שאין להם יכולת להגיע לסמי עופר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר