תחרות כוכב נולד בראש העין צילום אבנר חתוכה
תחרות כוכב נולד בראש העין צילום אבנר חתוכה

"בכל שנה אנחנו מנסים להמציא את עצמנו מחדש"

בפעם השביעית ברציפות תתקיים השנה תחרות "כוכב נולד" בין-דורי בראש העין. עבור 12 המתמודדים שנבחרו הפרס האמתי הוא להופיע על הבמה

פורסם בתאריך: 17.6.18 14:36

זו השנה השביעית שתחרות "כוכב נולד" בין-דורי מתקיימת בראש העין. התחרות תתקיים ביום רביעי הבא באולם סימפוניה בהשתתפות זמרים וותיקים תושבי העיר. הפקת הפרויקט בשיתוף נעמי אלוני, בנות השירות הלאומי 'בת עמי' ומקום בלב.

במשך כארבע חודשים התקיימו מיונים ולאחריהן חזרות ל-12 המתמודדים שנבחרו ויעלו על הבמה בליווי חמישה נגנים כולל הכנרית הילה בן טובים. המפיק המוסיקלי הוא יהודה הגר.
"תחרות כוכב נולד הפכה להיות מסורת בראש העין ובכל שנה אנחנו מנסים להמציא את עצמנו מחדש", אומר רוני שמחי, מנהל אגף אזרחים וותיקים בעיירת ראש העין. "כבר תקופה ארוכה המתמודדים עובדים, עושים חזרות ומרגש כל פעם מחדש לראות את הרצינות שלהם, לצד ההתרגשות הרבה. מדובר באנשים שחלקם חלמו להיות זמרים או להופיע על הבמה ועכשיו הם מגשימים את החלום שלהם. מבחינתם עצם זה שהם על הבמה ומופיעים, זה הפרס האמתי ולא התחרות או הזכייה".

לדבריו בקהל יהיו תושבי ראש העין, בני משפחה, חברים ורבים אחרים. "הפרס זו החוויה עצמה ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים להעניק להם את זה, כל שנה", הוא מסכם.

באירוע יופיעו הזמר האורח איתמר כהן ומקהלת אזרחים וותיקים של עיירת ראש העין.

יום רביעי, ה-20 ביוני, החל משעה 19.30, אולם סימפוניה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר