פחית שימורים נזרקה לעבר ביתו של איתן כבל בראש העין
פחית שימורים נזרקה לעבר ביתו של איתן כבל בראש העין

פחית שעועית נזרקה לעבר ביתו של איתן כבל: "איני יודע מי מבקש רעתי"

24 שעות אחרי שנזרקה לעבר ביתו בראש העין פחית שימורים, חבר הכנסת איתן כבל עדיין לא רגוע: "ההרגשה היא של אדם חשוף שמשפחתו חשופה"

פורסם בתאריך: 26.6.18 07:33

יו"ר וועדת הכלכלה של הכנסת, חבר הכנסת מהמחנה הציוני, איתן כבל, גילה אתמול בבוקר שמישהו זרק פחית שימורים לעבר ביתו בראש העין. כשיצא כבל כמדי בוקר לקחת את בנותיו לגן ולבית הספר גילה בפתח ביתו גילה פחית שמורים מונחת על המדרגות, כשהיא פתוחה וסימני רוטב השעועית נראו על הקירות מסביב. כבל דיווח על האירוע למשטרה שהגיעה למקום. בנוסף נפתחה בדיקה של קצין הכנסת בעניין. בנוסף קיבל כבל הבטחה כי בטחון הכנסת יתקינו במקום מצלמות אבטחה.

בטוויטר כתב כבל: "יצאתי הבוקר עם בנותיי ובטני התהפכה, גילתי שמישהו שולח לי מסר מאיים בחצר ביתי. איני יודע מי מבקש את רעתי, אך אני אמשיך עם האמת שלי בכול תחום שהוא".

בימים האחרונים, עלה שמו של כבל לכותרות, בעקבות המתקפה שלו ביום שישי האחרון נגד יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי. גבאי מתכוון להתבסס על סעיף בחוקת המפלגה המאפשר לו לערער על החלטת בית המשפט הפנימי ולהביא בוועידת המפלגה החלטה לבטל את הבחירות לוועידת המפלגה ולמנות 5,300 צירים לוועידה החדשה ללא בחירות – צעד שבסופו של דבר לא יצא לפועל.

לכבל ארבע בנות ולטענתו, אין לו מושג מי עשה את זה. "בכל מקרה זו תחושה לא נעימה בעיקר שנחשפתי לה בבוקר עם בנותיי הקטנות שהבינו שמדובר באירוע לא נעים", הוא מספר כמה שעות אחרי האירוע. "ההרגשה גם עכשיו, של אדם חשוף ושמשפחתו חשופה. בכל מקרה מי שחשב ששלח לי מסר, אין לו מושג כמה זה רק ממלא אותי ונותן בי כוח".

איתן כבל. צילום אמיל סלמן - גיליון מיוחד

איתן כבל. צילום אמיל סלמן

לדבריו בנותיו נלחצו מהסיטואציה הלא נעימה, אבל הוא דאג להרגיע אותן.

יש לך מצלמות בחצר?

"לא, אבל עכשיו הביטחון של הכנסת יתקינו מצלמות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר