צילום אילוסטרציה אילן אסייג
צילום אילוסטרציה אילן אסייג

"מדהים מה ששנת בחירות עושה": העירייה פרסמה כי סייעת דחפה ילד בגן

תושבים השתוממו על החלטת העירייה להוציא הודעה לפיה סייעת דחפה ילד בגן עירוני. אסף לנדאו: "מה כל כך בוער להוציא את זה החוצה?"

פורסם בתאריך: 27.6.18 17:22

ביום שלישי בצהריים, פרסמה עיירת ראש העין פוסט בדף הפייסבוק שלה בו נכתב כי לאחר שהתקבל מידע מגננת באחד מהגנים העירוניים על כך שסייעת דחפה ילד, עלה לאחר בדיקה שהוא מרגיש בסדר, הסייעת הוצאה מהגן והנושא נמצא בבירור על ידי אגף החינוך. בהודעה נכתב עוד כי הוריו של הילד הגישו תלונה במשטרה כנגד הסייעת. "העירייה תמשיך לפעול לשמירה על ביטחון ילדינו ואקלים מיטבי במוסדות החינוך בעיר", נכתב.

ההודעה השנויה במחלוקת עוררה סערה בעיר. היו הורים שהודו ברשתות החברתיות לעירייה על העדכון, אולם אחרים ציינו שמדובר בצעד חריג שלא היה נעשה במועד אחר, שאינו קרוב כל כך למועד הבחירות המוניציפאליות.

"מדהים מה ששנת בחירות עושה", כתב אחד התושבים. "צריך בחירות כל שנה אם זה ככה". תושב אחר כתב: "צחוק צחוק, אבל תגידו כבר מה השם שלה עכשיו, שלא נצטרך להתאמץ יותר מידי לחפש אותה בגן חדש בשני בספטמבר". שלישי תהה: "מה, שינו את מדיניות ההשתקה בעירייה?".

מי שהיה יו"ר וועד הגנים העירוני עד לאחרונה, אסף לנדאו, העלה גם הוא פוסט בנושא. "אני לא רוצה להיכנס לעניין עצמו", כתב. "אבל הנקודה שלי היא התנהלות העירייה. שוב התנהלות שלומיאלית, שליפות מהשרוול, מה שחשוב זה 'מה יגידו' ולא טיפול מעמיק בעניין עצמו. מה כל כך בער להוציא את זה החוצה? בצורה כזאת? במהירות כזאת? זה הפחד שמישהו יוציא לעיתונות ואז, שוב, העירייה תיתפס עם התחתונים למטה? נעשה בכלל בירור או שרק מחלקת דוברות גילתה פעלתנות? ובכלל, פתאום לא מגבים עובדת שלכם וזורקים לכלבים? למה?".

גורם בעיירה ציין שהוחלט להוציא את הפוסט במטרה להרגיע את ההורים: "היה טיפול יסודי. מנהלת אגף החינוך ומנהלת אגף גני הילדים הגיעו לגן, דברו עם הגננת ועם ההורים, היה טיפול עמוק ורק לאחר מכן זה פורסם", אמר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ך

    מה שם הסייעת שדחפה ומה שם הגן שלא תעשה את זה לילדים אחרים בגן אחר

  2. אדם בעל דעה אימפטית

    זה גועל נפש אז מה אם הגננת "דחפה" קצת את הילד אז קרה שהיא דחפה אותו בישביל זה צריך להפוך לה את החיים איזה ילדותיות ואם גננת הוציאה לשון לילד או שעשת לו נו נו נו מה אז גם ירוצו לתקשורת הנה הצאנו אותה. צריך לדעת לטפל בנושאים האלה ולא כל דבר להפוך את העולם והתקשורת ובכלל את החיים של אותו אדם בישביל לקדם עירייה זה פשוט מבייש ומבכי. תיהיו קצת יותר מחושבים ואמפטים ולא כל דבר לקפוץ הנה מצאנו. מקווה לטוב ושכולם יהיו רגועים ושלווים ומיושבים בדעתינו אמן

  3. ש

    סייעת דחפה את הילד כנראה לפני כל הילדים בגן צריך לפרסם את שמה ואת השם של הגן שלא תעשה את זה לילדים בגן אחר לפטר אותה מידית מהעבודה שלא תעבוד עם ילדים

  4. פ

    ולגברת בעלת דעה אימפטית מעניין אם זה היה מדובר בילד/ה שלך שסייעת דחפה את הילד/ה היית מדברת אחרת

  5. ברכה

    אם ככה ימשיחו להתנהל עיניינים בגנים אז עוד מעט מי שיטפל בילדים בגנים יהיו הורים עצמם בתורנות. המלצה שלי לא להכנס לצרה הזאת להיות גננת וסעיית.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר