בני אנניה. צילום רפאל שחרי
בני אנניה. צילום רפאל שחרי

בני אנניה, רכז נוער בעירייה, הכריז על ריצתו למועצת העיר

בהודעה שפרסם אנניה כתב: "לא תכננתי ללכת לפוליטיקה, אבל דווקא כעובד עירייה שמבין את עומק השינוי הנדרש". לדבריו סיעתו תייצג את כלל הציבור, ולא רק את יוצאי אתיופיה

פורסם בתאריך: 2.7.18 09:06

בני אנניה, רכז נוער של מרכז נוער "הצריף" בעיריית ראש העין, הודיע אתמול על הקמת סיעה שתתמודד למועצת העיר. סיעתו של אנניה תקרא "באנו" ולדבריו היותו בן לקהילת יוצאי אתיופיה לא אומרת שהסיעה תייצג רק סקטור אחד – אלא את כלל הציבור, בדגש על נוער וצעירים.

בהודעה שפרסם אנניה כתב: "תמיד הצבתי בראש סדר העדיפויות שלי את המפגש הבינאישי והשיחה האישית. שמונה שנים פגשתי אתכם ושמעתי על החיים והצרכים שלכם. לא תכננתי ללכת לפוליטיקה, אבל דווקא כמי שהסתכל לכם בעיניים מקרוב וראה את גודל הפוטנציאל שיש לעיר שלנו, דווקא כעובד עירייה שמבין את עומק השינוי הנדרש – אני פשוט יודע שמגיע לנו יותר. עזבתי עבודה שאהבתי בכל ליבי (מנהל מרכז נוער ורכז נוער בעירייה), משום שאני חרד לעתיד שלנו כאן. משום שהבחירות הקרובות ישפיעו לא רק על חמש השנים הקרובות אלא על פני העיר (מ-52,000 תושבים ל-110,000). משום שכל מה שאני רואה סביבי זו פוליטיקה מפלגת ומפרידה, שרומסת את התושבים שלא נמצאים 'בצד הנכון', שאומרת לנו, 'זה אנחנו או הם'".

אנניה, בן 30, רווק, גדל בראש העין. בשיחה עימו הוא מספר כי מטרת הסיעה היא לאחד ולא לפלג. "'באנו' מורכבת מכלל התושבים, מחילונים ודתיים, מהשכונות החדשות והוותיקות ובכלל", הוא מסביר. "היא גם לא מורכבת רק מחברי הקהילה האתיופית, אם מישהו חושב כך. הכוונה היא לאחד מכמה שיותר מגזרים. כי מה שקורה בעיר הוא שכל אחד לוקח לכיוון שלו ומפלג".

לדבריו, ההתמקדות של הסיעה לא תהיה רק בבני נוער, אך הם יהיו הבסיס שלה. "לא לקחתי חופשה ללא תשלום, אלא התפטרתי מהעבודה כדי שאני אתרכז בזה כי זו המשימה החשובה באמת בחיים שלי כרגע", הוא אומר. "זה לא פשוט, אבל אלו אתגרים שאני רואה לנגד עיני. עבדתי כמדריך נוער מאז השחרור שלי בצבא לפני שמונה שנים. ההתמקדות של הסיעה לא תהיה רק בבני נוער, אלא בכלל התושבים, אך הבסיס הוא הצעירים, שאליו יצטרפו שיפור מגוון תחומים עירוניים, כמו תחומי החינוך, הפנאי, התחבורה ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מעריץ!

    אלוף!!
    אני בטוח שתוביל לשינוי משמעותי!
    יש לך את הכלים, הרצון והיכולת.
    מאחל לך רק טוב ומקווה שבזכותך עוד אנשים ישירם כמוך ירימו את הכפפה ויכוונו לשינוי.
    כי השינוי האמיתי יתחיל רק מלמטה למעלה מהאנשים הפשוטים שהגיעו מהשטח כדי לשנות ולחדש!!!
    בהצלחה בדרך החדשה!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד בחוק יקר מגיע לך..אתה שתרמת את כל החיים שלך לצעיר בעיר אני בטוחה שתבחר….

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר