חונים בבית עלמין בראש העין
חונים בבית עלמין בראש העין

עמותה פרטית מבקשת להקים ישיבה סמוך לבית העלמין. ומה עם מצוקת החנייה?

חבר ועדת התנועה העירונית, אליעזר קצנשטיין, דורש שלא לאשר הקמת ישיבה על מגרש הכדורגל סמוך לבית העלמין ולהקצות את השטח לטובת חנייה: "כולם חונים בחניות פרטיות, על המדרכות, על הדשא, ליד אבני שפה אדום-לבן, על איי תנועה, על מעברי חציה, בין העצי ובתחנות אוטובוס"

פורסם בתאריך: 1.8.18 08:20

תושבים שמגיעים לבית העלמין בראש העין נאלצים לחנות באופן לא חוקי על המדרכות או בתחנות האוטובוס בשל מצוקת החניה הקשה באזור, וגורמים ללא מעט אי נעימות לתושבי השכונה הסמוכה גבעת הסלעים. השבוע פנה חבר ועדת התנועה העירונית, אליעזר קצנשטיין, בנושא לחברי הוועדה ולמנהלת מחלקת תנועה בעירייה, מיטל לוי, ואף צירף מספר תמונות שממחישות את גודל הבעיה. לדבריו לאחרונה גילה כי עמותה פרטית מבקשת להקים ישיבה על שטח מגרש הכדורגל הסמוך לבית העלמין – לכן הוא מבקש להתנגד להקמתה ולפעול לשיפור מצוקת החנייה.

"לבית העלמין אין מגרש חניה ייעוד", כתב קצנשטיין למנהלת מחלקת התנועה בעירייה, מיטל לוי. "מגרש החניה (הקטן) הקיים למול בית העלמין תפוס על ידי משאיות ואוטובוסים. כאשר מתקיימות הלוויה, אזכרה, או טכס יום הזיכרון, בגלל היעדר חניה מספקת ישנה חניה פרועה בכל האזור, כולל ברחובות פנימיים בגבעת הסלעים. ישנו עומס רכבים שחונים בכל פינה, בחניות פרטיות, על המדרכות, על הדשא, ליד אבני שפה אדום-לבן, על איי תנועה, על מעברי חציה, בין העצים, בתחנות אוטובוס, במגרש החניה של חברת אפיקים ועוד. כל רעיון יצירתי לחניה – ממומש. ביזיון ועוגמת נפש לאבלים שלא מוצאים מקום חניה סביר".

תגובת העירייה: "עומסי החניות הינם זמניים ונובעים ממספר רב של הלוויות המתרחשות לעיתים בו זמנית. בכל מקרה, ניתן להחנות גם ברחובות הסמוכים לבית העלמין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר