הגנים שושן וריחן בראש העין צילום שרון לוי
הגנים שושן וריחן בראש העין צילום שרון לוי

צפו: הגן מוקף בצמחייה כבר חודש וחצי, ההורים חוששים מנחשים

הורים בגנים ריחן ושושן בפסגות אפק אומרים: "אנחנו לא מבינים מדוע זמן כה רב אף אחד לא מטפל בזה". העירייה: "השטח ינוקה בהקדם"

פורסם בתאריך: 6.8.18 12:18

הורים לילדים בגן שושן וגן ריחן בפסגות אפק, מתלוננים שסמוך לגדר המקיפה את הגן, יש עשביה גבוהה, אשר מסכנת את הילדים. לטענת ההורים, חלק מהצמחייה פולשת מבעד לגדר אל תוך השטח של הגן ויכולה להביא נחשים, עכברים, עקרבים ועוד. יצוין כי במהלך חופשת הקיץ מתקיימות בגנים אלו קייטנות.

"הבת שלי בת שלוש וחצי לומדת בגן שושן", מספר שרון לוי, "בימים אלה היא לומדת במתכונת של קייטנה, לאורך כל השנה הייתה בגן ובקרוב תתחיל בו שנה שנייה. מזה חודש וחצי אני רואה עשביה סבוכה ומסוכנת המהווה קרקע פוריה למזיקים, נחשים ואף לסכנת שריפות. העשבייה גובלת בגן ובחצר המשחקים ומטרידה אותי מאוד. אני מנסה להבין היכן מחלקת החינוך, הגנים, הפיקוח, שפ"ע ואיך זה שאף גורם בעירייה לא זיהה את המפגע, מרים את הדגל ודואג לסילוק המפגע".

אמא אחרת מוסיפה: "אמנם העשבייה נמצאת בצד השני של הגן, מעבר לגדר, אבל זה לא פחות מסוכן. הרי בימים אלה, הנחשים וכל מיני סוגי זוחלים יוצאים לחפש מים וזה בדיוק המקום שהם יכולים להיות בו. הרי אם זה היה בית פרטי, מזמן העירייה הייתה נותנת דוחות, אז למה במקרה הזה הם לא מנקים ומסכנים בכך את ילדינו?"
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "הנושא בטיפול והשטח ינוקה בהקדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר