תיכון בגין. צילום זאב שטרן
תיכון בגין. צילום זאב שטרן

תיכון בגין בראש העין מהמצטיינים בארץ בערכים

התיכון נמצא בדירוג שלוש במדד ההישגים הערכיים חברתיים, יחד עם עוד 72 בתי ספר ומוריו יקבלו מענק בסכום כולל של 4,163.18 שקלים

פורסם בתאריך: 16.8.18 10:13

משרד החינוך מפרסם זו השנה השישית את רשימת התיכונים המצטיינים בהישגיהם הערכיים חברתיים.

בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 733 חטיבות עליונות ברחבי הארץ שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 292 חטיבות זכו בתגמול וביניהם תיכון בגין מראש העין.

בחירתם של בתי הספר הללו התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים תשע"ז.

התגמול הוא אישי למורים ונע בין הסכומים 3,122 שקלים ועד 8,326 שקלים שיתווספו כבר למשכורת המורים. במשרד החינוך, מדגישים, שהקרטריונים לתגמול לא מכוונים לבתי הספר בעלי ההישגים הגבוהים ביותר, אלא לבתי הספר שחוללו את השינוי המשמעותי ביותר בקרב הלומדים.

 

תיכון בגין נמצא בדירוג שלוש, יחד עם עוד 72 בתי ספר והמורים יקבלו מענק בסכום כולל של 4,163.18 שקלים.

שר החינוך, נפתלי בנט: " אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלו הם אנשיה. הפרס הוא רק סמל לדבר החשוב באמת: כברת הדרך המשמעותית שעשו בתי הספר המצטיינים. ההשקעה והמאמץ עבור כל תלמידה ותלמיד, הם תמצית מלאכת החינוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר