רז שגיא, אילן אפולבוים
רז שגיא, אילן אפלבוים

יש עתיד הסירה את תמיכתה ברז שגיא. אילן אפלבויים ממשיך לתמוך בו

הסיבה להסרת התמיכה: התבטאויותיו לכאורה בנושא כישלון גיוס הנשים ליחידות קרביות בצה"ל. שגיא בתגובה:" יש עתיד מעולם לא תמכה בנו ולכן אין שום צורך בהסרת תמיכתה"

פורסם בתאריך: 6.10.18 20:35

בשל התבטאויותיו לכאורה של רז שגיא על כישלון גיוס הנשים ליחידות קרביות בצה"ל, הכריזה מפלגת יש עתיד הארצית כי היא מסירה את התמיכתה בו לראשות העיר. עם זאת ראש מטה יש עתיד בעיר, אילן אפלבויים הכריז כי הוא הוא ממשיך לתמוך בשגיא: "אני ממשיך את התמיכה ברז שגיא לראשות ראש העין ללא תמיכת מפלגת יש עתיד", הודיע.

בהודעה של מפלגת יש עתיד נכתב: "אנו מסירים את התמיכה ברז שגיא בבחירות המוניציפליות בראש העין. מפלגת יש עתיד דוגלת בשילוב מלא של נשים בצה"ל ובשירות הביטחון וכמובן בשוויון מגדרי מלא בכל תחומי החיים".

כזכור, לאחרונה הודיעה אפלבויים על חבירה למפלגתו של רז שגיא, בצעד פוליטי די מפתיע שמחזק את סיעתו של שגיא. אפלבויים יהיה מספר 2 במפלגה. גם מספר 4 שוריין לחבר יש עתיד. מהר מאוד החלו היו מי שטענו כי המהלך אינו ראוי משום שהוא מתנגש עם האג'נדה של יש עתיד, שהרי היא מעודדת שירות נשים בצה"ל בתפקידים קרביים.

בראיון של האחרון של רז שגיא במלאבס ראש העין אמר בנושא גיוס נשים ליחידות קרביות: "ממחקרים של הצבא הבריטי, האמריקאי והישראלי ניתן לראות שהבנות שלקחו חלק בגדודים משולבים יוצאות מהצבא עם נזקי גוף בלתי הפיכים שיישארו איתן לכל החיים. אז נכון שחצי מהן מצליחות, אבל זה תוך תשלום כבד שההורים וצה"ל צריך לשלם. בנוסף, 'היחידה לפיזיולוגיה של חקר הלוחם', בדקה ומצאה שהגדודים הורידו את הרף המבצעי, וזה פגע בכושר הקרבי. לא הנשים אשמות בכך, אלא הצבא ששיבץ נשים ביחידות כאלה".

 

רז שגיא התייחס להודעה של יש עתיד וציין בהצהרה רשמית: "יש עתיד מעולם לא תמכה בנו ולכן אין שום צורך בהסרת תמיכתה. מי שחבר אלינו הם שני אנשים נפלאים אילן אפלבויים ומירב וטורי. לא הובטח כלום ולא עבר שקל בחבירה הזו, לא מיש עתיד ולא משום מפלגה אחרת. זוהי חבירה בין אנשים בעלי דעות ואג'נדות משותפות לטובת העיר. כמה רעש וכותרות על לא כלום. במקום לנהל בחירות. מנהלים שוב מסע הכפשה הזוי ודוחה. והנה אני שוב 'שונא נשים', שוב אני 'אויב העם'. למה? כי העזתי להביע דעות אחרות. אני מוכן להתווכח על דעותיי, אני לא מוכן להיצלב בגינן. שש נשים יש לנו ברשימת התחדשות למועצה, מתוך 12 מועמדים בסך הכל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר