ראש העין. צילום זאב שטרן
ראש העין. צילום זאב שטרן

דוח דן אנד ברדסטריט: ראש העין ראשונה בדירוג האיתנות הכלכלית בערים הקטנות

ראש העיר, שלום בן משה, בתגובה לדוח: "התוצאות מעידות כי תוכנית ההתייעלות הכלכלית שערכנו ממשיכה להוכיח את עצמה, לשאת פירות ולהוביל לשיאים חדשים"

פורסם בתאריך: 8.10.18 13:13

עיריית ראש העין דורגה במקום הראשון מבין הערים הקטנות בדירוג של חברת דן אנד ברדסטריט לשנת 2018, שפורסם לרגל הבחירות המקומיות.

דן אנד ברדסטריט מפרסמת את דירוג הרשויות המקומיות לשנת 2018 בהתאם לאיתנותם הפיננסית. הדירוג בוחן את העריות בישראל בכמה פרמטרים שונים על לפי גודל העיר. הדירוג כולל שיעור עודף או גירעון בתקציב הרגיל, שיעור גביית ארנונה, דירוג סוציואקונומי, יחס תושבים לעסקים ושיעור מענקים לסך התקציב הרגיל.

ראש העין דורגה כאמור במקום הראשון, ולאחר מכן נמצאות הערים גבעת שמואל במקום השני, רמת השרון שלישית, נשר רביעית ויבנה חמישית. לפי הדירוג: ההכנסות התקציביות הרגילות של העירייה השנה נעמדות בסך של 335 מיליון שקלים, כאשר שיעור גביית הארנונה עומדת על ב-93 אחוזים. סך התושבים לפי הדירוג הוא 45,963. הדירוג הסוציואקונומי של העיר עומד על 7, בעוד שבדירוג של שנת 2017 הדירוג עמד על 3.

 

"התוצאות מעידות כי תוכנית ההתייעלות הכלכלית שערכנו ממשיכה להוכיח את עצמה, לשאת פירות ולהוביל לשיאים חדשים", אומר ראש העיר שלום בן משה בתגובה לדוח. "ניהול עיר הוא קודם היכולות להשקיע משאבים ותקציבים בתושבים, ולשמור על חוסנה של העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מני

    אין כמו ראש העין.
    מכרתי דירה בתל אביב ב 2800000 וקניתי דירה ב חדשה בראש העין ב1870000
    לאחר תקופה קצרה התחלתי להבין כמה טוב לי בראש העין חיי קהילה עשירה אנשים חביבים, חוגים עשירים לילדים מסעדות מצויינות ראש העין במרכז, קרוב לתל אביב,קרוב לכביש 6,ולשדה תעופה,ווהכי חשוב יש מסעדות מצויינות בתי קפה וחניות בראש העין. כמה סבלתי בתל אביב עיר דחוסה עם המון רעש וצפיפות וללא מקומות חנייה והתחלתי לחיות ולמדתי להנות מהמקום, האישה והילדים מכמובן אני מאושרים,לא חוזר בחיים לתל אביב. מכרתי בתל אביב החזרתי משכנתא ונשאר לי הרבה כסף.פריירים תמיד מתחלפים.

  2. אפרים סידם

    לדעתי ראש העין העיר היחידה ללא מרכז קניות (קניון) עם בתי קפה ובתי קולנוע. בימי שישי בבוקר אני נאלץ לחזור ולבלות בקניון ר"ג.
    הייתי רוצה קניון בעיר שאני מתגורר בה ראש העין.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר