שלום בן משה, איתן כבל. צילומים אילן חתוכה, אמיל סלמן
שלום בן משה, איתן כבל. צילומים אילן חתוכה, אמיל סלמן

ח"כ איתן כבל הביע את תמיכתו בשלום בן משה לראשות העיר

מדובר בעמדה המנוגדת לעמדת מפלגת העבודה, שכזכור הכריזה כי יוכי פנחסי-אדיב היא מועמדת המפלגה לראשות העיר. "כבל: אעשה הכל כדי ששלום ימשיך לשרת את תושבי ראש העין"

פורסם בתאריך: 16.10.18 19:41

חבר הכנסת איתן כבל הודיע השבוע על תמיכתו בראש העיר שלום בן משה. מדובר בעמדה לזו של מפלגת העבודה, שהודיעה לפני מספר שבועות על תמיכתה ביוכי פנחסי אדיב לראשות העיר.

כבל, חברת כנסת ממפלגת העבודה, מתגורר בשכונת גבעת הסלעים. "אני גר פה, זה הבית שלי ואני אעשה הכל כדי ששלום ימשיך לשרת את תושבי ראש העין", אמר כבל בהודעת התמיכה שלו. "יש לי פרספקטיבה יותר מרבים וטובים כאן. כיוון שאני יודע איך שלום ניהל את העיר, אעשה הכל למען העיר וכדי ששלום ימשיך עוד קדנציה להיות ראש העיר שלנו".

כזכור, בהודעה שפרסמו מטעם מפלגת העבודה לפני מספר שבועות, נכתב כי יו"ר המפלגה, אבי גבאי, מכריז על תמיכתו בפנחסי-אדיב לראשות העיר, וכי היא "מנהיגה עם ניסיון בעלת ניסיון באקדמיה והיכרות עם השלטון המקומי".

 

עוד נזכיר כי לראשות העיר ראש העין, עיר בה מתגוררים כ-50 אלף תושבים, מתמודדים לא פחות משישה מועמדים, והצפי הוא כי יערך סיבוב שני בבחירות המוניציפאליות הקרובות ב-30 באוקטובר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר