ילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מעון הנסיך הקטן: האם מצאה את בנה מסתובב לבדו במסדרון במקום בכיתה

כשהאם הגיעה בשעות הצהריים לקחת את בנה היא מצאה אותו מסתובב עם תיק על הגב מחוץ לכיתה: "אם מישהו היה פותח את הדלת הראשית הוא היה יכול למצוא את עצמו ברחוב". העירייה: "נעשה תחקיר וחודדו הנהלים"

פורסם בתאריך: 21.11.18 16:25

אם לילד בן שנתיים שהגיעה ביום שני השבוע למעון "הנסיך הקטן" בו הוא שוהה במהלך היום, כדי לקחת אותו הביתה, גילתה שהוא יצא מהכיתה שלו בשעה שאף אחד לא שם לב ומצאה אותו משוטט לבדו במסדרון עם תיק על הגב. לדבריה כשהגיעה בשעה 15:45 והבחינה בו בעוד כל הילדים נמצאים בתוך הכיתה, היא כמעט ואיבדה את העשתונות.

"בהתחלה חשבתי לקחת את הילד ואז לבוא ולשאול איפה הוא", היא מספרת בכעס. "אבל הייתי כל כך כעוסה ובהיסטריה שנכנסתי פנימה וצעקתי על הצוות, לא שאני חושבת שזה עזר. כל אחת האשימה את השנייה שהיא הייתה אחראית על הילד ואף אחת לא באמת נתנה לי תשובה, למרות שבדרך כלל מדובר בצוות טוב".

מעון הנסיך הקטן- ראש העין

מעון הנסיך הקטן בראש העין

לדברי האם המעון בנוי בצורה כזו, שיש את השער הראשי לרחוב, דלת פנימית ודלתות לכיתותץ "אם מישהו היה פותח את הדלת הראשית, הוא יכל לצאת לחצר ומשם החוצה ולהסתובב לבד ברחוב", היא מוסיפה. "המעון נמצא על כביש ראשי והוא יכל בקלות להידרס. בנוסף ליד הגן יש מתחם בנייה עם עובדים זרים. אני בטוחה שכל זה קורה בגלל מחסור בכוח אדם. בדרך כלל יש במעון צוות של ארבע סייעות, הפעם היו רק שלוש".

האם מוסיפה שהיא ניסתה להתקשר למנכ"ל "מקום בלב", מאיר צוריה, מספר פעמיים, אך הוא לא ענה לה. "כשנרגעתי, שלחתי מייל לכל הגורמים בינהם לצוריה ולד"רר נגיסט והם היחידים שענו לי ואמרו שיבררו מה קורה. מהמעון עדין לא קיבלתי טלפון".

תגובת העירייה: "המקרה הנדון טופל במקום על ידי מנהלת המעון שהייתה נוכחת ובקשר עם האימא. חשוב לציין שאין אפשרות לילדי המעון לצאת ממתחם המעון. מנהלת המעון ומנהלת האגף ערכו מיד תחקיר על סיבת המצאו של הילד במסדרון המעון ולא בכיתה. בשעה המדוברת מגיעים ההורים לאסוף את הילדים ואכן נוצר מצב שאחד הילדים יצא מן הכיתה למסדרון . הובהר מיד לצוות המטפלות ולהורים שלא תתאפשר כניסה של הורים לכיתה בזמן איסוף הילדים אלא מסירה של הילד להורה על ידי המטפלת כך שלא יווצר מצב שבו דלת הכיתה נשארת פתוחה כתוצאה מכניסה של הורים לכיתה לטובת איסוף הילד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר