מימין: שלמה שילה מנכ"ל העירייה, תמר חלף נציגת ההורים ופרופסור איתמר גרוטו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות. צילום: אבנר חתוכה
מימין: שלמה שילה מנכ"ל העירייה, תמר חלף נציגת ההורים ופרופסור איתמר גרוטו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות. צילום: אבנר חתוכה

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות: "נדאג שיועברו התקציבים לפתיחת המרכז לגיל הרך בראש העין"

פרופ' איתמר גרוטו אמר בפגישה עם מנכ"ל העירייה ונציגת ההורים תמר חלף כי ישנם תקציבים שאמורים לעבור מקופות החולים אל הרשויות וכי הוא ידאג שהן יכללו בתקציב 2019. כדי לממן את המשך פעילותם החשובה של המרכזים לגיל הרך בכל הארץ

פורסם בתאריך: 26.11.18 15:48

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, הגיע בשבוע שעבר למרכז לגיל הרך בראש העין, שהפעלתו צומצמה לפני כשנה. פרופ' גרוטו עמד מקרוב אחר סגירת המרכז בעיר ועדכן את ההורים על הפעילות שהוא מבצע כדי לממן את המשך פעילות המרכז בראש העין ובכל הארץ.

לדבריו ישנם תקציבים שאמורים לעבור מקופות החולים אל הרשויות וכי הוא ידאג שהן יכללו בתקציב 2019. כדי לממן את המשך פעילותם החשובה של המרכזים לגיל הרך בכל הארץ.

הפגישה בראש העין בנושא המרכז לגיל הרך

נציגת ההורים תמר חלף, שיזמה את המפגש החשוב אמרה בסיומו: "יצאנו מעודדים מהפגישה וזאת לאחר שפרופ' גרוטו אמר כי הוא הבין את החשיבות של היחידה ההתפתחותיות בראש העין – במרכז הגיל הרך, ולאחר ששמע את ההורים הוא אמר שהוא ידאג שהמרכז לגיל הרך בראש העין לא ייסגר".

"המרכז לגיל הרך בראש העין ימשיך לפעול והעירייה בראשות ראש העיר שלום בן משה תעשה הכל כדי שהמרכז ימשיך לפעול", אמר מנכ"ל העירייה שלמה שילה שנפגש אף האוא עם פרופ' גרוטו ונציגת ההורים לפני המפגש עם ההורים.

כזכור, בנובמבר אשתקד התפטר כל הצוות של המרכז לגיל הרך בראש העין. בעקבות ההתפטרות הקולקטיבית, החלו ההורים לנסות לבטל את רוע הגזרה, הם קיימו מפגשים, נפגשו עם חברי הכנסת, עם נציגי משרד הבריאות ואף הגיעו לפגישות בכנסת בוועדות שונות על מנת לראות איך ניתן להחזיר את הפעילות לטובת כלל הילדים בעיר. מאחר והמרכז צמצם עבודה בצורה כמעט מקסימלית והמרכז באלעד לא יכול לקבל את כלל התושבים בראש העין, לא מעט הורים נאלצים ללכת לטיפול באופן פרטי.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר