צילום אילוסטרציה אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.פי

נתוני הגיוס: ראש העין בירידה לעומת אשתקד

מבין הערים הגדולות, ראש העין מדורגת במקום השישי, עם שיעור גיוס של 87 אחוזים. מתוך אלו, 54.4 אחוזים התגייסו לתפקידי לחימה או לתפקיד משמעותי ו-12 אחוזים מהווים מיצוי לקצונה.

פורסם בתאריך: 4.12.18 07:14

על פי הדירוג השנתי של אגף כח האדם בצה"ל, ראש העין ירדה כשלושה מקומות בדירוג נתוני הגיוס בהשוואה לשנה שעברה. יחד עם זאת, היא עדיין מדורגת בעשרייה הראשונה עם אחוזי גיוס גבוהים לגברים.

מבין הערים הגדולות, ראש העין מדורגת במקום השישי, עם שיעור גיוס של 87 אחוזים. מתוך אלו, 54.4 אחוזים התגייסו לתפקידי לחימה או לתפקיד משמעותי ו-12 אחוזים מהווים מיצוי לקצונה. בסך הכל חלה ירידה של שלושה מקומות בהשוואה לנתונים אשתקד.

הדירוג ניתן על פי חישוב של שלושת המרכיבים בדירוג: שיעור הגיוס, שמהווה 50 אחוזים מהציון הסופי, אופי הגיוס ומיצוי לקצונה, כאשר כל אחד מהם מהווה 25 אחוזים. מהציון בראש העין ישנה אומנם עליה באחוזי הגיוס ביחס לשנה שעברה, אך ירידה באופי השירות ובמיצוי לקצונה.

 

כזכור, בשנה שעברה, בקטגוריות גיוס הגברים, דורגה ראש העין במקום ה-3 מבין הערים בישראל, עם שיעור גיוס כללי של 85.3 אחוז. מתוכם, 58 אחוז מהווים מיצוי ללחימה ואילו 14.8 אחוז מהווים מיצוי לקצונה. בשנת 2017 עלתה ראש העין במקום אחד, לאחר שדורגה במקום הרביעי בשנת 2016.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר