בית הספר של החגים בחנוכה צילום לע"מ
בית הספר של החגים בחנוכה צילום לע"מ

בית הספר של חנוכה: 1,704 תלמידים מראש העין לקחו חלק במיזם של משרד החינוך

תוכנית "בתי הספר של החגים" גובשה על רקע המצוקה הגדולה של ההורים בישראל, שנאלצו לבחור בין העבודה לבין הילדים בחופשות. בסך הכל השתתפו ברחבי הארץ למעלה מחצי מיליון תלמידים

פורסם בתאריך: 10.12.18 09:48

1,704 תלמידים מראש העין השתתפו בקייטנת "בית הספר של החגים", שקיים משרד החינוך במהלך חופשת חנוכה. 1007 ילדים למדו ב-13 בתי ספר ו-697 ילדים ב-38 גנים ילדים.

תכנית "בתי הספר של החגים" גובשה על רקע המצוקה הגדולה של ההורים בישראל, שנאלצו לבחור בין העבודה לבין הילדים בחופשות. בסך הכל השתתפו ברחבי הארץ למעלה מחצי מיליון תלמידים, שנהנו במשך חמישה ימים ממגוון של פעילויות העשרה במחיר מסובסד של כ-100 שקלים לחמישה ימים.

 

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "משרד החינוך משלים את המעטפת הרחבה שהוא מעניק לתלמידים בשעות הפנאי. לאחר שתכנית 'בתי הספר של החגים' נחלה הצלחה גדולה בפסח, אנחנו נערכים להמשיך אותה גם בחנוכה. בימים הקרובים הילדים בגנים ובבתי הספר יגיעו אל מוסדות החינוך וייהנו מפעילות חינוכית עשירה, מהנה ואיכותית. למעשה, 'בתי הספר של החגים' מצטרפת למערך שלם של תכניות שהמשרד מוביל במהלך השנים האחרונות להעמקת התוכן החינוכי של התלמידים בשעות הפנאי; הצהרונים, תנועות נוער, ארגוני נוער ו'בתי הספר של החופש הגדול' מהווים היום תשתית ענפה להעשרת הידע של התלמידים, ושדה חינוכי חשוב לפיתוח של מיומנויות רבות, בהן שותפות, למידה עצמית ויצירתיות. אין ספק שלאלה יש תרומה חשובה בפיתוח דמותו של בוגר מערכת החינוך במאה ה-21'".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר