איתי עמרן. צילום יח"צ
איתי עמרן. צילום יח"צ

הזמר איתי עמרן מראש העין בסינגל חדש: "אני אוהב כל אחד בעם ישראל בלי קשר להשתייכותו המגזרית"

בימים אלה מוציא הזמר החסידי המצליח את השיר "כפרה עליכם" בגרסה מזרחית שמיועד לציבור הכללי. "זה צעד שמעורר המון הדים אבל רוב התגובות חיוביות", הוא אומר

פורסם בתאריך: 24.12.18 16:19

הזמר איתי עמרן, תושב העיר, מחשב מסלול מחדש. כשמאחוריו שלל להיטים חסידיים מקוריים פרי עטו שהיו במצעדי תחנות הרדיו החרדיות וברחבות הריקודים, לו"ז עמוס של אירועים פרטיים והופעות גדולות, החליט עמרן שנחשב לאחד השמות החמים בשמי המוסיקה החסידית, לעשות שינוי, להשאיר מאחוריו את ההגייה החסידית ולהתחבר אל שורשיו.

בימים אלה מוציא את השיר "כפרה עליכם" בגרסה מזרחית. סינגל שמבחינתו הוא סוג של זעקה היוצאת מן הלב. את השיר כתב והלחין עמרן, כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית חתום המעבד והמפיק המוסיקלי תומר מתנה. "השיר משקף את התהליך שעברתי והמקום שבו אני נמצא כיום ברמה האישית", הוא מסביר. "'בשיר כפרה עליכם אני אוהב אתכם', הסרתי את המחיצות ובו אני אוהב כל אחד ואחת מעם ישראל מבלי קשר להשתייכות המגזרית שלהם".

עמרן, בן ארבעים נשוי ואב לשמונה ילדים, שר והופיע כזמר חסידי במשך כ-15 שנה ובין הלהיטים שלו אפשר לציין את "נשמת כל חיי", "משמח", "אמן"- דואט עם גז אלבז, "יהי רצון" דואט עם אלעד שער ועוד.

כאמור לפני שנה החליט לעשות שינוי ובין היתר להתחבר גם לשורשיו כבן לעדות המזרח בכלל ולעדה התימנית בפרט. "השאיפה והרצון שלי זה לדבר ולהתחבר לכל הרבדים בעם מבלי יוצא מן הכלל", הוא אומר ומודע לכך שהדעות לגביו שונות. "כמובן שצעד מהסוג הזה מעורר המון הדים לכאן ולכאן, אך רוב התגובות והפידבקים טובים וחיוביים על עצם המהלך וכמובן גם על השיר, שרק ימשיך כך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר