מבנה השפח בראש העין
מבנה השפח בראש העין

הורים זועמים: "מבנה האגף לשירות פסיכולוגי חינוכי מזעזע, מאוד ישן ולא מזמין"

מידי יום מגיעים ילדים למבנה השפ"ח הרעוע ילדים לטיפול רגשי. ההורים זועמים על חוטי החשמל החשופים, התקרות מתקלפות והחצר המלאה עשבים. העירייה: "ממתינים לאישור תב"ר על ידי מועצת העיר"

פורסם בתאריך: 26.12.18 12:59

הבחירות לראשות העיר הסתיימו לפני כחודשיים ולטענת תושבים, דבר לא השתנה בנושא המרכז להתפתחות הילד. במקום  ועדיין חסרים מטפלים והעומס גדול. אבל עיקר הטענות היא באשר למבנה השפ"ח (אגף לשירות פסיכולוגי חינוכי) ברחוב דוד המלך בעיר בו נמצא המרכז, שלטענת ההורים נמצא במצב פיזי קטסטרופלי שאינו מתאים לקבלת קהל. "מדובר במבנה מזעזע, מאוד ישן ולא מזמין", אומר אחד ההורים.

מבנה השפח- ראש העין

מבנה השפח- ראש העין

במבנה עובדים פסיכולוגים ומטפלים מטעם הרשות המקומית שאמורים לתת מענה רגשי לילדי העיר שמופנים אליהם ממסגרות חינוך שונות בתי ספר וגני ילדים. ההורים מספרים כי המבנה רעוע, חוטי החשמל חשופים, התקרות מתקלפות והחצר מלאה עשבים. "אני לא מצליחה להבין איך בעירייה לא מתביישים להביא למקום הזה ילדים קטנים", אומרת אחת האימהות שהגיעה עם בנה למקום לטיפול. "המבנה מאוד ישן ולא נעים ומאחר ואין מספיק חדרים במקום הם לא מקבלים ילדים חדשים, למרות שמבחינת כוח אדם, הם יכולים".

מבנה השפח- ראש העין

מבנה השפח בראש העין

לטענת ההורים, מבדיקה שקיימו, נאמר להם על ידי גורמים בעירייה, שהשפ"ח, היה אמור לעבור למבנה חדש ומתקדם אך בעירייה החליטו בסופו של דבר להעבירו לאגף החינוך ותחת זו לשפץ את המבנה הנוכחי. ההורים המתינו אך דבר לא קרה. "הכל נשאר אותו דבר, אמנם המקום פתוח ומקבל ילדים, אבל בפועל, מרגיש שהוא לא מתפקד כבר הרבה זמן וחבל".

 

פעילת החינוך אלינור שוקר שהעלתה את הנושא לפני כחצי שנה לראשונה מוסיפה: "ציפיתי שלאחר שהנושא עלה לראשונה, בעירייה יקחו את זה לתשומת ליבם וישפצו את המבנה או לחלופין יעבירו אותם למקום אחר. לאכזבתי, דבר לא השתנה ונראה שחינוך הילדים בעיר הוא לא במקום הראשון".

תגובת העירייה: שיפוץ מבנה השרות הפסיכולוגי ממתין לאישור תב"ר על ידי מועצת העיר באחת מישיבותיה הקרובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא של

    עם הקירות יש להם בעיה? הבעיה צריכה להיות אנשי המקצוע הלא מקצועיים!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר