דורון אמסלם
דורון אמסלם

מנכ"ל ש"ס הדיח את דורון אמסלם מהסיעה: "לאור כניסתך לקואליציה"

לאחר הבחירות החליט יו"ר הסיעה, הרב יעקב מדמוני, להישאר באופוזיציה. אמסלם הצטרף לקואליציה. במפלגה דורשים ממנו "להפסיק את כל השימוש בסמלי התנועה". אמסלם: "לא פרשתי מהמפלגה"

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:05

סיעת ש"ס הודיעה לחבר מועצת העיר דורון אמסלם כי היא מדיחה אותו משורות הסיעה. הסיבה: אמסלם נכנס לקואליציה בעוד שהסיעה עצמה נמצאת באופוזיציה.

לאחר הבחירות, בהם קיבלה ש"ס שני מנדטים, החליט יו"ר הסיעה, הרב יעקב מדמוני, להישאר באופוזיציה. מספר 2 שלו, דורון אמסלם, החליט להצטרף לשורות הקואליציה. כעת מתברר שבסיעה הארצית לא אהבו את המהלך. במכתב ששלח מנכ"ל הסיעה, חיים ביטון, הוא כתב לאמסלם: "הריני להודיעך כי לאור כניסתך לקואליציה חרף העובדה כי הנהלת התנועה החליטה להישאר באופוזיציה, הוחלט להדיחך משורות התנועה על כל המשתמע מכך. הינך נדרש להפסיק את כל השימוש בסמלי התנועה ובכל מסמך /פרסום/מצג הקשור לתנועה".

 

אמסלם מסר בתגובה: "למרות הצטרפותי לקואליציה אני עדיין במפלגת ש"ס, ולא פרשתי ממנה ולא הגיע אליי שום מכתב למרות מה שפורסם ברשתות החברתיות. זה נכון שהייתה לי מחלוקת עם תנועת ש"ס המרכזית לגבי הכניסה לקואליציה אך השקפתי ופעולותיי נטולות אינטרסים חיצוניים וטובתו של הציבור עומדת לנגד עיניי תמיד. בנוסף, חשוב לי להיות אוזן קשובה לציבור ולא רק זה אלא גם לחזק את החזית הדתית בקואליציה ולא להפקיר אותה חס ושלום ולמסור אותה לידי המפלגות החילוניות. בסופו של דבר לשם כך הציבור בחר בנו וזה הדגל שלנו היה במירוץ הבחירות. על כן עמדתי בהבטחתי הראשית לציבור. אהיה תמיד לצד הציבור ואמשיך לפעול למענו ביתר שאת ובעוז".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר