גן מנגו ראש העין. צילום באדיבות ההורים
גן מנגו ראש העין. צילום באדיבות ההורים

צפו: רטיבות בגן מנגו. הילדים ללא חשמל והמזגנים לא עובדים

אחת האמהות: "מעבר לסכנה הבטיחותית, הילדים נמצאים במבנה רטוב, הטיח נופל, כל הקירות החיצוניים מלאים ברטיבות וישנם חורים בקיר. לצערי, זה מוביל לכך שהילדים חולים ומקוררים"

פורסם בתאריך: 10.1.19 11:32

הורים לילדים בגן מנגו שבשכונת פסגות ברחוב הרב גורן, מתלוננים על נזילות במבנה הגן. לדבריהם, בחורף שעבר עבר הגן לפעול במבנה קבוע אחרי שפעל לפני כן בשני גנים זמניים. אחרי שהגן הזמני הלפני אחרון שלהם הוצף והיה בו חשש להתחשמלות עבר הגן בסוף אוקטובר 2017 למבנה ברחוב רב גורן. עם הגשם הראשון בשנת הלימודים הקודמת, התקשרו ההורים, התריעו וביקשו שיבואו לתקן את הנזילות. התשובה הייתה לטענתם שנזילות לא מתקנים בחורף אלא בקיץ אחרי שהמבנה כולו יתייבש.

והנה הקיץ חלף, החורף שוב הגיע ולדברי ההורים דבר לא השתנה. "אתמול, ילדי גן מנגו שהו שעות בחושך ובלי מזגן בגן", אומרת בכעס האם שירן עזר כהן. "אפילו צהרון מקום בלב, שבדרך כלל יש איתם בעיות, הבינו והשכילו שבלתי אפשרי להמשיך ככה והעבירו את הפעילות לגנים קווי ומשמש. כל היום אתמול אני והורים נוספים מהגן היינו בטלפונים. העבירו אותנו מגורם אחד לשני ללא הפסקה ובמשך שעות לא באו לבדוק את הגן".

גן מנגו ראש העין

גן מנגו ראש העין

בסופו של דבר לדבירה לאחר שיחות עם עוזר ראש העיר, אריאל אשואל, הגיעו צוותים עירוניים לבדוק את הגן. "החזירו את החשמל, למרות שהקופסא היתה מלאה במים והובטח לנו שביום חמישי, בשעה שבע בבוקר יגיע חשמלאי, אבל בשעה שבע בבוקר אף אחד לא הגיע לגן. שוב פעם עשינו אין ספור שיחות לאגף החינוך ולבעלי תפקידים בעירייה ונתקלנו שוב במבוי סתום. בסופו של דבר ניתקנו את החשמל עד לבואו של החשמלאי. כל אחד העביר אחריות מאחד לשני ושוב פעם אשואל הצליח להביא בעל מקצוע לגן, שעשה חור בקיר של המבנה לניקוז המים – דבר שהפך להיות אטרקציה לילדים והרים את החשמל. אני מבהירה שזה לא תיקון אל פתרון זמני".

גן מנגו ראש העין

גן מנגו ראש העין

ומה מצב הגן?

"מעבר לסכנה הבטיחותית של הילדים, הילדים נמצאים במבנה שהוא כולו רטוב, הטיח נופל בחצר הפנימית של החצר, כל הקירות החיצוניים של הגן מלאים ברטיבות ורואים חורים בקיר. לצערי, זה מוביל לכך שהילדים חולים ומקוררים. אף אחד לא טורח לתקן את הגן, זו השנה השנייה ברציפות ואין לי מושג מה יהיה בהמשך. ואף אחד לא לוקח אחריות".

תגובת העירייה תובא שתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר