אורזים חבילות עבור עמותת אלון בראש העין בשנה שעברה
אורזים חבילות עבור עמותת אלון בראש העין בשנה שעברה

כבר שנה רביעית: אורזים משלוחי מנות עבור עמותת "חיים לאלון"

עמותת "חיים לאלון" הוקמה כדי לסייע לאלון שי לוי החולה במחלת ניוון שרירים ומשפחתו המתגוררים במועצה אזורית גזר. הכספים שיגוייסו יאפשרו את המשך המחקר למציאת תרופה למחלת הדושן

פורסם בתאריך: 30.1.19 15:38

מערכת החינוך בראש העין מתגייסת זו השנה הרביעית במבצע אריזות משלוחי מנות לפורים לעמותת "חיים לאלון". האריזות יתקיימו בימים שלישי ורביעי ה-5 וה-6 באפריל 2019, החל מהשעה 15:00 ועד השעה 20:00 בערב, באולם "רבין" דרך מנחם בגין 69. בשנה שעברה, ארזו התלמידים כ-50 אלף אריזות ומקווים גם השנה להגדיל את הכמות.

עמותת "חיים לאלון" הוקמה בשנת 2012 על מנת לסייע לאלון שי לוי ומשפחתו המתגוררים במועצה אזורית גזר. בגיל שנה, שאלון לא הראה סימני הליכה ולאחר בדיקות שקיימו, התבשרה המשפחה שהוא חולה במחלת "דושן" ונגזרותיה. דושן, היא מחלת ניוון שרירים, השכיחה והקטלנית ביותר בקרב ילדים, מדובר במחלה גנטית המאופיינת בהיחלשות שרירים ונדיר שחולה ב"דושן" מגיע לעשור השלישי לחייו. החל משנותיו הראשונות הוא מאבד בהדרגה יכולות מוטוריות וכן את הכח בשרירים, בהם שרירי הלב והריאות. התהליך מתמשך ומתעצם, ומסתיים בכשל נשימתי לבבי, הכנעות הגוף ומוות.

עמותת "חיים לאלון" הוקמה כדי להעניק טיפולים מאריכי חיים לאלון ולתרום למחקר ופיתוח שיביא למציאת תרופה למחלת הדושן. העמותה מכינה ומספקת משלוחי מנות לארגונים ולחברות לחג החנוכה ולפורים, במטרה לגייס כספים, להעלות את המודעות למחלה ולתת לה פנים, הפנים של אלון. מטרת המשפחה היא לגייס כספים לטובת מחקר שהם מקיימים בעצם בארץ ובחו"ל.

האריזות בראש העין החלו לפני כארבע שנים, כאשר תושבת העיר נחשפה לסיפור של אלון והמשפחה, יצרה קשר עם אלעד אבא של אלון וכך הצליחה לרתום את תושבי העיר. האב אלעד, מגיע ומרצה בפני החטיבות על הדרך, הנתינה, התרומה והמחלה של אלעד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר