גן תפוז, ראש העין
מתקן שעשועים, אילוסטרציה, למתקן המצולם אין קשר לכתבה, צילום פרטי

ילדי גן תפוז לא יוצאים לחצר כבר כמעט חודשיים

הסיבה: נזילות. רק אחרי חודשיים החל הקבלן לפעול תוך שהוא מפרק את החצר, אבל גם אחרי שסיים את העבודות זו אינה ראויה לקלוט את הילדים

פורסם בתאריך: 11.2.19 17:34

כבר כמעט חודשיים שילדי גן תפוז נאלצים להישאר בתוך המבנה ולא לצאת אל חצר הגן. בתחילה מדובר היה בנזילות, הצפה וריחות ביוב קשים – אולם אחרי שהללו תוקנו אחרי הפצרות ההורים החצר לטענת ההורים עדיין לא בטיחותית בשל פיגומים ומפגעים ומשחק בה, כך הם חוששים, עלול להוביל חלילה לאסון.

"אחרי אין סוף פניות שלנו ושל הגננת, סוף סוף הנזילות תוקנו תוך שממש הופכים את החצר, אבל לצערנו זה הדבר היחיד שתוקן והחצר רחוקה מלהיות ראויה לקלוט את הילדים", אומרת אחת אימהות שילדה לומר בגן ברחוב אלוף גורן בשכונת פסגות. "הוציאו מהחצר את מרבית המשחקים כולל את ארגז החול ומה שנשאר ל-35 ילדים זה לטפס על המגלשה היחידה. הדשא מסביב לחצר לא סגור היטב וילדים שרצים יכולים ליפול ולמעוד. גם העמודים פתוחים".

גן תפוז ראש העין

גן תפוז ראש העין

לדבריה הם גם חוששים מהפועלים באתר הבנייה הסמוך. "הפתרון מאוד פשוט", היא מסבירה. "לשים יוטה מסביב על מנת למנוע שאנשים זרים יסתכלו על הילדים שלו. דברנו עם הקב"ט, עם העירייה, עם עומר שכטר ועם אגף גני הילדים, אבל לצערנו, אף אחד לא באמת עושה משהו. העיקר שהם אומרים שהם תיקנו אבל בפועל זה לא באמת כך".

גן תפוז, ראש העין

גן תפוז, ראש העין

והגננת מוציאה את הילדים לחצר כעת?

"ממש לא. מבחינה זו אחריות שלה, אין מתקנים ויש פיגומים ואם יקרה משהו, היא עלולה לתת את הדין".

מעיירת ראש העין נמסר בתגובה: "בשל נזילות בגן מנגו שמקורן בחצר גן תפוז, הקבלן נדרש לפרק את החצר ולבצע איטום מחדש. השלמת העבודות מתוכננת להסתיים בתוך כשבוע ימים ובהתאם למזג האוויר. יש לציין כי מדובר במתחם של שישה גני ילדים מגודר עם כניסה הכוללת מערכות אבטחה ושומר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר