התקף לב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
התקף לב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בת 27 עברה התקף לב – ב"טרם" הצילו את חייה

הצעירה התלוננה על כאבים בחזה וש"משהו לא בסדר". בדיקת אק"ג במיון "טרם" גילתה שהיא סובלת מאוטם שריר הלב והבהילו אותה באמבולנס לצנטור בבית החולים

פורסם בתאריך: 12.2.19 08:25

השבוע, הגיעה לסניף בטרם בראש העין, צעירה כבת 27 שלא חשה בטוב מלווה בבן זוגה וסיפרה על לחץ שהיא חשה בחזה. אנשי הצוות הרפואי ערכו תשאול מהיר במהלכה סיפרה כי היא מרגישה ש"משהו לא בסדר" אולם הרקע הרפואי והמשפחתי שלה היה תקין לחלוטין.

במקביל ביצעו אנשי הצוות אק"ג שהדגים אוטם לבבי חריף. הרופאים ואנשי הצוות החלו במתן טיפול תוך הזנקת אמבולנס נט"ן שהעביר את הצעירה הישר לחדר הצנתורים בבית החולים. "אוטם לבבי בגיל כה צעיר הוא די יוצא דופן בפרט שאין שום רקע בריאותי או משפחתי בעייתי", מסביר סמנכ"ל רפואי ב"טרם", ד"ר דוד זלוטניק. "הערנות חשובה תמיד ואנו שמחים שהצלחנו להציל את חייה של האישה".

סניף טרם בראש העין. צילום יח"צ

סניף טרם בראש העין. צילום יח"צ

במיון טרם מבקשים מהציבור לשים לב לתסמינים הבאים: לחץ או כאב בחזה עם או בלי הקרנה לכתפיים או ללסת, בחילות, קוצר נשימה במאמץ או גם בלא מאמץ, סחרחורות והזעה, עייפות קיצונית בימים האחרונים, צרבת. במידה שיש לכם אחד או יותר מהתסמינים כדאי שתיגשו בהקדם לבדיקה רפואית.

 

בטרם ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר