צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עובדים בפארק אפק? בקרוב יהיה לכם קל יותר להשיג טרמפ לעבודה

בשיתוף הפעולה בין עיריית ראש העין לבין חברת ווייז תושק אפליקציית הניווט Waze CARPOOL, שתקל על נסיעות שיתופיות ותסייע להפחית את העומס בכבישים

פורסם בתאריך: 26.2.19 11:56

חברת ווייז תשיק בקרוב, בשיתוף עיריית ראש העין, את אפליקציית הניווט Waze CARPOOL. הפרויקט יחל לפעול בשלב ראשון באזור התעשייה אפק ויאפשר לעובדים בפארק אפק להגיע לעבודה עם יותר מאדם אחד ברכב אחד. מדובר בנסיעה שיתופית, והשימוש בה, כך מעריכים בעירייה, יפחית את העומס בכבישים ויצמצם את הפקקים בעיר, וזאת לצד חיסכון כספי בהוצאות הנסיעה ומציאת חניה.

שלום בן משה עם נציגי חברת ווייז. צילום באדיבות העירייה

שלום בן משה עם נציגי חברת ווייז. צילום באדיבות העירייה

שיתוף הפעולה בין העירייה לבין חברת ווייז החל לפני כחודש וחצי ביוזמה של חבר מועצת העיר עופר גבאי, שקיים פגישה מקדימה במשרדי החברה בתל אביב. בהמשך לכך, בשבוע שעבר נערכה במשרדי חברת כלמוביל בפארק אפק, פגישה של נציגי חברת ווייז בהשתתפות ראש העיר שלום בן משה, נציגי חברות הפועלות בפארק ונציגים נוספים מהעירייה ומהחברה הכלכלית, ובפגישה הוצגה האפליקציה ויתרונותיה לצמצום עומסי התנועה בכבישים.

מדובר באפליקציה שהיא למעשה נסיעה שיתופית, לפיה יכול בעל הרכב לבחור מבעוד מועד את הנוסעים שיסעו איתו במסלול הנסיעה. כך למשל, מי שנוסע מגבעת הסלעים לפארק אפק, יכול להודיע על כך באפליקציה, ותושבים אחרים יכולים להצטרף לנסיעה, ולרדת לאורך המסלול.

"שיתוף הפעולה של עיריית ראש העין עם חברת ווייז בהפעלת שירותי תחבורה שיתופית יאפשר לבאי הפארק ליהנות מהיתרונות הרבים שלה: הפחתת עומס בכבישים וצמצום הפקקים בכניסה וביציאה מהעיר, חסכון כספי בהוצאות נסיעה, חסכון בזמן של איתור חנייה ועוד. מעבר לכך, נסיעה משותפת מסייעת בנושאים סביבתיים נוספים כגון צמצום זיהום האוויר בעיר ופליטת גזי חממה ומפחיתה מהצורך בשטחי חנייה גדולים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת ווייז ואין לנו ספק כי הדבר יוסיף לאיכות החיים של תושבי ראש העין והעובדים בפארק אפק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר