גל הירש השיק אתמול בראש העין את המפלגה החדשה שלו- צילום Vera Bohm
גל הירש השיק אתמול בראש העין את המפלגה החדשה שלו- צילום Vera Bohm

תושבים בפסגות אפק יזמו "תרבות שבת" בנושאים אקטואליים

את תרבות השבת (תב"ש) יזמו תושבי פסגות אפק והיא תתקיים לפחות עד לבחירות וייתכן שאף אחריהן: "רוצים לעשות משהו שדומה ל'שבת תרבות'" בשבת הקרובה יתארח גל הירש

פורסם בתאריך: 4.3.19 09:56

תושבי ראש העין שימו לב – מהשבת הקרובה ולפחות עד הבחירות (ואולי אפילו מעבר לכך), יתקיים בעיר "תרבות שבת" (תב"ש) תוכנית ראיונות על הבמה כדוגמת "שבת תרבות" שמפעילות עיריות שונות ברחבי הארץ, ויכלול שיח בנושאים אקטואליים ורעיוניים.

את הפרויקט, שאין כמותו בעיר, יזמו תושבים בעיר וכבר בשבת הקרובה יתארחו בה יו"ר מפלגת "מגן" שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, גל הירש וליבי מולד – מקום חמישי מטעם מפלגת "זהות" לכנסת. התב"ש יתקיים במתחם הקבלנים שברחוב גרטי וקל קורי בשכונת פסגות אפק והכניסה אליו היא חופשית.

"תרבות בשבת היא יוזמה של מספר מתושבי העיר שהחליטו שהגיע הזמן לקיים פעילויות קהילתיות בעיר בימי שבת לטובת כלל התושבים", אומר הפעיל זוהר ראובני מפסגות אפק. "אירועים אלו מפגישים את תושבי העיר לשיח בנושאים אקטואליים ורעיוניים עם דמויות מפתח בחברה הישראלית, פוליטיקאים ואנשי דעה ורוח".

לדבריו הם פנו בבקשה לעירייה להקצות להם מקום אך נענו בשלילה. "פנינו לעירייה וביקשנו מהם שייתנו לנו רק אולם ואנחנו נדאג ליתר", הסביר. "אך לא זכינו לשיתוף פעולה בגלל שזה קורה בשבת".

מה התוכניות לעתיד?

"בשבת לאחר מכן יתארחו אצלנו אילן גלאון ממרצ ורועי פולקמן ממפלגת כולנו. בעתיד הכוונה היא לקיים פעילויות נוספות כמו הפנינג פורים במסגרת אותו פרויקט של תרבות בשבת. אין לנו הערכה כמה תושבים יגיעו, אבל המטרה היא ליצור קהל שיתפתח לאט לאט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר