קומי תהיי- צילום אלון שאול
קומי תהיי- צילום אלון שאול

אלו המופעים לרגל יום האישה הבינלאומי בראש העין

כמו כן מחזיקת תיק הנשים והמגדר מיכל סופרין דיסטניק אומרת לציון יום האישה: "בכוונתי לפעול להרחבת פעילויות פורום הנשים ולהביא לפתחו את צרכי כלל נשות העיר"

פורסם בתאריך: 6.3.19 15:03

לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול השנה ביום שישי הקרוב (ה-8 במרץ), יתקיימו בעיר מגוון אירועים.

האירוע המרכזי "קומי תהיי" הוא על פי המארגנים מופע של כוח והעצמה שיתקיים היום (ד') באולם סימפוניה. קומי תהיי הוא מופע של שש נשים רגילות לגמרי שנתנו לסיפור חייהן להוביל אותן, עד שהחליטו לקום ממנו ולהיות מי שהן היום. המופע לנשים ולגברים, מציג סיפורים אישיים באותנטיות, בהומור ובכאב. שיגרמו לכם לזוז, להעז ולשנות, כך מובטח.

מחר (ה') יעלה המופע "נשים מנומסות לא עושות היסטוריה" בקאסה מרכז הצעירים – מפגש עם אורית יוסף אביב, עורכת דין בתחום המשפחה, מגשרת, מנחת מעגלי נשים, בוגרת קורס מאמנים טעם מכון אדלר ותושבת העיר.

ביום שני (ה-11 במרץ) יעלה "סודות האושר על רגל אחת" במסגרת פורום נשים ברחוב ברקן 2. במשך שעה, מספרת אילנית יורמן, בהומור המיוחד לה, על החיים כאם חד הורית המג׳נגלת בין משימות החיים השונות, כולל שני מתבגרים, קריירה בנקאית, אימונים למרתון שחיה – והכל על רגל אחת. דרך סיפורה האישי, היא משתפת במקורות הכח שלה, הבסיס להישגיה ועל ההתמודדות עם קשיים כמנוף להצלחה.

מיכל סופרין דיסטניק- מחזיקת תיק נשים ומגדר. צילום באדיבות העירייה

מיכל סופרין דיסטניק – מחזיקת תיק נשים ומגדר. צילום באדיבות העירייה

לרגל שבוע האישה, מציינת חברת המועצה ומחזיקת תיק הנשים והמגדר מיכל סופרין דיסטניק כי בכוונתה "לפעול להטעמה של ראיה מגדרית בתכנון, ביישום ובבקרה של המדיניות הציבורית בעיר, על אגפיה השונים, תוך הבנה כי זוהי הדרך המרכזית לקידום שוויון מגדרי".

 

מיכל, מה זאת אומרת?
"בכוונתי לפעול בשיתוף פעולה עם היועצת לקידום מעמד האישה לקידום הליך לימוד צרכיהן של נשות העיר ומתן מענה ממוקד עליהם. אני מתכוונת להיפגש עם נציגי אגף החינוך ולבחון שילוב של תוכניות, סדנאות ותכנים בנושא מגדר כבר מהגיל הרך לצוותים החינוכיים, להורים ולכלל התלמידות והתלמידים בראש העין. כמו כן בכוונתי לפעול להרחבת פעילויות פורום הנשים ולהביא לפתחו את צרכי כלל נשות העיר ואת השיח המגדרי. אני מודה לראש העיר שתמך בהגדרת תיק חדש תיק נשים ומגדר ומזמינה את תושבי העיר לקחת חלק בוועדה לקידום מעמד האישה ולהיות חלק מקבוצה הפועלת ומשפיעה בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר