צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בגלל טענות לאלימות: הלימודים הושבתו הבוקר בכיתה ב' ברמב"ם

אחת האמהות טוענת כי תלמיד בשכבה נוהג באלימות כלפי המורים והתלמידים ללא מענה הולם מצד הנהלת בית הספר ומאיימת: "נשבית את כל בית הספר". העירייה: "הנושא מוכר ומטופל"

פורסם בתאריך: 10.3.19 13:15

הורים לתלמידי אחת מכיתות ב' בבית הספר רמב"ם בראש העין השביתו היום (א') את הלימודים לאור טענות על מקרי אלימות קשים של אחד מתלמידי השכבה לכאורה. על פי ההורים רק ביום חמישי האחרון התלמיד זרק על המורה כסא ופצע אותה. המורה לא הגיעה למחרת לבית הספר. ההורים דורשים שהעירייה, משרד החינוך ובית הספר ימצא פתרון בהקדם לבעיית האלימות ובמידה ולא יימצא כזה בהקדם בכוונתם להשבית את הלימודים בכל כיתות בית הספר.

"ההשבתה היום נועדה להזהיר ולהוות אות תמיכה והזדהות עם המורה", אומרת אמא לתלמיד בשכבה. "במידה ולא יתרחש שינוי כל תלמידי בית הספר ישבתו. כבר מהיום הראשון של אותו תלמיד בבית הספר הוא נהג באלימות. הוא תוקפני, מרביץ לילדים, באחד הפעמים אף הוריד לילד מכנסיים. המורה חווה את האלימות על בסיס יומיומי כמעט. ברגע שהוא מתחיל להתפרע כל הילדים יוצאים מהכיתה".

ומה אומרים בהנהלת בית הספר?

"לצערי שום דבר. אין לו סייעת צמודה ומי שסובל מכך הם הילדים שלנו. אנחנו מרגישים חסרי אונים. כל הזמן אומרים לנו שזה בטיפול ובפועל דבר לא קורה. ההורים חוששים לשלוח את הילדים שלהם לכיתה ומצפים שמישהו ייקח אחריות. לא הגיוני שהיום הבן שלי מקבל חבטות ומחר זה ילד אחר. לא ניתן ללמוד במצב הקיים".

מה השלב הבא מבחינתכם?

"היום השבתנו את הלימודים ליום אחד והשלב הבא זה השבתה כללית. עד עכשיו שמרנו את הכול בפנים והגיע הזמן להוציא החוצה. לצערי זה לא המקרה האלימות היחיד בבית השכב וכמעט כל השכבות סובלות מאלימות ואנחנו מרגישים שזה לא באמת מטופל. ברגע שיש בעיה באחד מבתי הספר היסודיים בעיר, לא משנה אם זה חילוני או דתי, מעבירים את הילדים אלינו. אנחנו הפכנו להיות החצר האחורית של העיר ונמאס לנו".

מעיירת ראש העין נמסר בתגובה: "הנושא מוכר ומטופל על ידי הגורמים המקצועיים באגף החינוך ובמשרד החינוך. מפאת צנעת הפרט, לא נוכל להרחיב בנושא".

תגובת משרד החינוך: "ממחוז מרכז במשרד החינוך נמסר כי בית הספר רואה בחומרה כל מעשה אלימות. באשר למקרה המדובר בית הספר פועל באמצעים חינוכיים ומשמעתיים בשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר