שלום בן משה. צילום אילן חתוכה
שלום בן משה. צילום אילן חתוכה

מדוע העירייה אינה מפרסמת את החזון העירוני זו הקדנציה השניה?

בלשונית "חזון" באתר העירוני נתקלים בדף ריק עם הכיתוב: "פרטים בהמשך". חברת המועצה לשעבר, שרי סלע: "כנראה שנוח לראש העיר שהחזון לא מתפרסם"

פורסם בתאריך: 13.3.19 11:35

למרות שחלפו יותר מארבעה חודשים מאז הבחירות – החזון העירוני טרם פורסם לציבור. בלשונית "חזון" באתר העירוני נתקלים בדף ריק עם הכיתוב: "פרטים בהמשך". נזכיר כי גם בקדנציה הקודמת לאחר הבחירות לא פורסם החזון העירוני. אז מהו החזון עירוני? כנראה שהפרט הזה יישאר תעלומה.

מי שפעלה בנושא זה בקדנציה הקודמת הייתה חברת המועצה לשעבר ויו"ר הסיעה הירוקה בראש העין, שרי סלע. סלע פנתה בדרישה לפרסם את החזון העירוני. "צריך להבדיל בין חזון עירוני לבין חוק", היא מסבירה. "העירייה למשל חייבת על פי חוק לפנות אשפה, לספק לתושבים תאורת רחוב וכו', ועם זאת יש נושאים שהיא לא מחויבת אליהם בחוק, והם מוגדרים כחזון עירוני. כמו למשל ההחלטה אם לקדם יותר את תחום החינוך או התרבות, או למשל כפי שהיה בתקופתו של משה סיני שהוחלט למתג את העיר ולקדם אותה בתחום המוזיקלי, זה מוגדר כחזון. אבל כנראה נוח לראש העיר שהחזון לא מתפרסם וככה הוא לא צריך לפעול לפיו".

עיריית ראש העין

עיריית ראש העין

לדבריה גם על חברי המועצה לפעול בנושא זה מול ראש העיר. "מה שמפתיע הוא שגם חברי המועצה לא עושים כלום בנידון", היא אומרת. "הם אינם פועלים מול ראש העיר בנושא. כאשר קראתי את ההסכם הקואלציוניים באתר העירוני לא ראיתי שמישהו מחברי המועצה התייחס בכלל להסכמים הקואליציוניים. כל אחד דואג לאינטרסים שלו, והחזון העירוני נשאר עלום".

תגובת העירייה תובא לכשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שרי סלע משועממת מה קרה? מציק לך משהו?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר