עורכי דין. מאגר תמונות Shutterstock
עורכי דין. מאגר תמונות Shutterstock

יוזמה מבורכת: ייעוץ משפטי לתושבי העיר בפייסבוק

יוזם הקבוצה, חבר המועצה לשעבר איתן תם, מסביר כי במסגרת הקבוצה יוכלו תושבי העיר והסביבה לשאול שאלות את צוות עורכי הדין שהצטרפו ליוזמה במגוון תחומים ונושאים כדוגמת: נזיקין, ביטוח לאומי, מקרקעין ונדל"ן, שכירות, צוואות וירושות, ייפוי כח מתמשך ועוד

פורסם בתאריך: 2.4.19 12:52

חבר המועצה לשעבר, איתן תם, פתח לראשונה בעיר קבוצת פייסבוק חדשה בשם "עו"ד בראש העין – ייעוץ משפטי לקהילה" שמטרתה להנגיש את השירותים המשפטיים עבור תושבי העיר באמצעות עורכי דין תושבי העיר והסביבה.

במסגרת הקבוצה יוכלו תושבי העיר והסביבה לשאול שאלות את צוות עורכי הדין במגוון תחומים ונושאים כדוגמת: נזיקין, ביטוח לאומי, מקרקעין ונדל"ן, שכירות, צוואות וירושות, ייפוי כח מתמשך ועוד. לדבריו מאז שנפתחה הקבוצה היא גדלה מידי יום.

"יש לציין לטובה את התגייסותם של רבים מעורכי הדין בראש העין למטרה זו , מתוך מטרה לחזור ולסייע לקהילה, ותוך הנגשת השרות המשפטי הראשוני לכלל הציבור ו/או האוכלסיות הזקוקים לו", אומר תם שיחד איתו בניהול הקבוצה נמצאים עו"ד הראל כהן, עו"ד גבריאל הלוי ועו"ד עידן קייפי. "למעשה הקבוצה מנגישה את היעוץ המשפטי הראשוני עד לביתו של כל אדם ואדם ועם גידול הקבוצה אנחנו מתכננים ליתן כתבות פרופיל על כל עורך דין תוך שימת דגש על תחום התמחותו".

לדבריו הם רוצים אף ליצור שעות קבלה במסגרת פרו בונו אצל כל אחד מעורכי הדין. עו"ד תם מבקש להדגיש של מה שיפורסם באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. "כל פעולה שנעשית על פי המידע והפרטים האמורים באתר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד", הוא מסביר. "בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום. השימוש באמור באתר זה אינו יוצר יחסי עו"ד לקוח בדרך כלשהי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר