שלום בן-משה. צילום זאב שטרן
שלום בן-משה. צילום זאב שטרן

בן משה בבית המשפט: "ביקשתי מחברות הסלולר תוכנית לפיזור מחדש של האנטנות והן התעלמו"

את הדברים אמר בדיון בתביעה שהגישה העירייה נגד חברות הסלולר בדרישה שיסירו את האנטנות מגג העירייה. בכוונתו גם להגיש תביעה באשר לאנטנות שמעל בריכות המים

פורסם בתאריך: 26.3.19 17:14

בדיון שהתקיים אתמול (ב') בית משפט השלום בפתח תקוה בפני השופטת ניצה מימון שעשוע בתביעת העירייה להסרת האנטנות מעל גג בניין העירייה, טען ראש העיר, שלום בן משה, כי כבר לפני שלוש שנים הודיע לחברות הסלולר בכתב ובעל פה שהוא אינו מתכוון להאריך לאף אחת מהן את תוקף השימוש בגג וחברות שתוקף השכירות שלהם פג נדרשות להתפנות לאלתר.

"באופן די תמים, חשבתי שמכוון שהאנטנות על על גג בניין העירייה ואנחנו בעלי המקום, ומאחר ואין להם כבר תוקף כמשכירים, אני יכול לנתק את האנטנות. חשבתי ללכת לנתק. אמרו לי שאני לא יכול לנתק, שעליי לתבוע אותם", אמר בבית המשפט והוסיף בפניה ישירה לשופטת: "חשוב שתדעי, כי ברקע הדברים בשכונה הזו חלק מהתושבים שנמצאים כאן ישנם עשרות חולי סרטן שמתים בית בית. נכון שקשה להוכיח קשר ישיר בין הדברים והאם צריך אנטנות גבוהות או קצרות, מכיר את הכל".

בנוסף התייחס ראש העיר גם לאנטנות מעל בריכות המים וציין שהמציאות בעיר השתנת משום שבעבר הבריכה היתה ממוקמת בקצה העיר והיום יש בסביבתה שכונות חדשות שנבנות וגם נגדם תוגש בחודש מאי תביעה לפנותם. "יש לנו אזור שבונים שכונות חדשות, היו אנטנות בצפיפות, נוספו מאות משפחות, אמרתי להם שהמצב השתנה… אין כזה מקום שבלב שכונה יש אנטנות כאלה".

לדבריו הוא ביקש להכין תוכנית של כל החברות שתפתור את העניין כולל הצעות לפיזור מחדש של האנטנות "כי האנטנות לא יישארו", והוא קיבל התעלמות מוחלטת.

בסיום החליטה השופטת כי אין מחלוקת משפטית בין הצדדים, אלא רק שאלות משפטיות. מימון שעשוע הורתה כי בתוך 30-60 יום יוגשו סיכומים על ידי הצדדים ובהתאם לכך ייצא פסק דין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר