זוהר חאלה ואופיר אברהמי - מגייסות תרומה לבית שנשרף- ראש העין
זוהר חאלה ואופיר אברהמי - מגייסות תרומה לבית שנשרף- ראש העין

זוהר ואופיר קוראות לכם להגיע ולתרום למען המשפחה שביתה נשרף בעיר

השתיים, תלמידות כיתה ט' 5 בחטיבת גוונים, התגייסו לסייע וב-8 באפריל יקימו דוכן בחזית בית הספר. זוהר חאלה: "יש לנו הזדמנות לשנות את המציאות של המשפחה הזאת"

פורסם בתאריך: 27.3.19 11:20

זוהר חאלה ואופיר אברהמי מכיתה ט' 5 בחטיבת גוונים בראש העין יצאו במבצע "גוונים של תקווה" במטרה לסייע למשפחה שביתה נשרף ביום שישי שעבר ברחוב יהודה הלוי בעיר. בשריפה נפצעו אם המשפחה בת 44 ושלושת ילדיה. הדירה נשרפה כמעט לחלוטין.

תושבים רבים התגייסו לסייע בתרומות ואספו ציוד לבית, מכשירי חשמל, ביגוד ועוד. חאלה ואברהמי תלו מודעות ברחבי בית הספר, עברו בכיתות וביקשו מהתלמידים לתרום למשפחה כל פריט שיעזור החל מכלי בית, בגדים, מוצרי ניקיון ועוד. גם ביריד אביב שעתיד להתקיים בחטיבה ב-8 באפריל השתיים יקימו דוכן תרומה שיוצב בכניסה לבית הספר והן מזמינות את הציבור לבוא ולתרום.

שריפה ברחוב יהודה הלוי בראש העין. צילום באדיבות הכבאות

הכבאים מכבים את האש ברחוב יהודה הלוי בראש העין. צילום באדיבות הכבאות

"החלטנו להתגייס לפרויקט מפני שיש לנו קשר עם המשפחה שביתה נשרף ואת אחד הילדים אנחנו מכירות באופן אישי", מספרת חאלה. לדבריה הפרויקט מתנהל תחת שיעור "יזמותא" בבית הספר. "כשראינו את השרפה ידענו שאנחנו רוצות לעזור למשפחה ככל האפשר. אנחנו מבינות את המשמעות של לאבד הכל, את הבית, את המקום הבטוח שלך ובאותו רגע הבנו שיש לנו הזדמנות לשנות את המציאות של המשפחה הזאת. מגיל קטן למדו אותנו לתת מעצמנו לאחרים בלי לרצות לקבל בחזרה. בעולם שהוא מהיר כל כך לפעמים אנחנו שוכחים להסתכל הצידה ולעזור לאחרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר