פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

למרות גל הפריצות בעירייה מנסים להרגיע: "ישנה ירידה משמעותית בשיעור הפשיעה"

פריצה לעסק ברחוב העפרוני, פריצה לעסק ברחוב שבזי, פריצה לבתים בנווה אפק וניסיון לגנוב רכבים ברחוב בן גוריון - אלו רק חלק ממקרי הפשיעה שמתמודדים איתם תושבי ראש העין. העירייה: "נעשית עבודה מעמיקה בטיפול בביטחון העירוני"

פורסם בתאריך: 9.4.19 06:55

גל פריצות נרשם לאחרונה בבתים פרטיים ובעסקים בראש העין. המצב החמיר כל כך עד שעיריית ראש העין נאלצה לצאת בהודעה בנושא.

בשבוע שעבר נפרצו שני בתי עסק בעיר. מהלך השבוע נפרץ עסק ברחוב שבזי ממנו נגנב ציוד בסך של 40 אלף שקלים. האירוע התרחש בשעת לילה מאוחרת, ולמרות שבסמוך ישנם שתי מאפיות שפתוחות כל הלילה זה לא הפריע לפורצים.

בעיריית ראש העין ציינו: "משטרת ראש העין בסיוע פקחי השיטור העירוני וסיירי האבטחה באגף הביטחון, פועלים במהלך השנה בתיאום בהתמודדות עם נושאי הביטחון והפשיעה בעיר. יש לציין כי האחריות והסמכות בלחימה בפשיעה היא של משטרת ישראל. הרשות מסייעת למשטרה במלחמה זו על מנת לשמור על איכות חיי התושבים. הפעילות הגלויה והסמויה בהתמודדות עם הפשיעה, הורידה בשנת 2018 את ההתפרצויות בכ-70 אחוז ביחס לשנת 2017. ברחבי העיר פרוסות עשרות מצלמות המאפשרות לאגף הביטחון העירוני לעקוב אחר אירועים חריגים במרחב הציבורי".

על על העלייה במקרי הפרציות החל מחודש ינואר השנה אמרו: "ברחוב העפרוני, אחד הפורצים נתפס והרכוש הוחזר לבעלים. בשכונת נווה אפק הייתה התפרצות לשלושה בתים, הפורץ נתפס והוגש כנגדו כתב אישום. הרכוש הוחזר לבעלים. הפריצה לעסק ברחוב שבזי – הפורצים זוהו לאחר מרדף. הרכוש נתפס ויוחזר לבעלים. ניסיון גניבות רכב ברחוב בן גוריון – הפורצים נתפסו הוגש נגדם כתב אישום והם עצורים עד תום ההליכים. לסיכום, נעשית עבודה מעמיקה בטיפול בביטחון העירוני. תוך כדי הפריצות, מתנהלים מרדפים ונעצרים חשודים. יש לציין כי ישנה ירידה משמעותית באחוזי הפשיעה משנה שעברה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר