מתנערים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מתנערים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בלי אינטרנט ובלי בריונות: יוזמת "הטלפונים הטיפשים" מגיעה לבתי הספר בראש העין

במסגרת המיזם, ביוזמת הנהגת ההורים היישובית ובשיתוף הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול ואגף החינוך, ירכשו לתלמידים טלפונים מהדור הקודם כדי לשמור על הילדים במרחב הוירטואלי ולצמצם את זמן החשיפה שלהם למסכים

פורסם בתאריך: 17.4.19 10:58

לראשונה בראש העין יתקיים פיילוט של טלפונים בטוחים במסגרתו ההורים ירכשו לילדים טלפונים "טיפשים" לשיחות בלבד.

הפיילוט ייחל בשני בתי ספר בעיר בית ספר ״טל״ ובית ספר ״צומח A״ במסגרת מיזם של הנהגת ההורים היישובית ובשיתוף של הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול ואגף החינוך בעיר. מטרת המיזם לדחות ככל הניתן את השימוש בטלפונים חכמים, תוך חינוך לשימוש נכון בטלפונים ובעיקר למעורבות הורית בחיים החברתיים של ילדיהם. במסגרת הפרויקט ההורים רוכשים כאמור טלפונים בטוחים (״טפשים״) מהדור הישן, בהם יוכלו להשתמש לתקשורת עם ההורים במקרה הצורך.

באגף החינוך רואים במיזם הזדמנות לקדם שימוש בטוח בטלפונים חכמים לילדים הגדולים יותר, וכן דחיית השימוש בטלפונים החכמים לילדים הצעירים יותר. סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך ממלכתי, עומר שכטר: "פרויקט 'לגדול על שקט' יוצא לדרך, ובכך ראש העין הופכת לעיר פורצת דרך בישראל בכל הנוגע לשימוש חכם בסמארטפונים. אני מברך את הנהגת ההורים, את פרויקט הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול ואת הצוותים החינוכיים ומנהלות בתי הספר על ההירתמות המלאה לפרויקט".

מנהלת תכנית הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול, שי שקד עובדיה: "זהו צעד נוסף לשמירה על הילדים במרחב הוירטואלי. כולי תקווה שהמיזם יתפתח ויתרחב לכל בתי הספר היסודיים בעיר".

המיזם בעיר מתחיל בהרצאה של רן בראון – "הטלפון הראשון שלי". ההרצאה תתקיים בבתי הספר המשתתפים בפיילוט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פישמן 1

    איך כל הזמן ממציאים כל מיני מיזמים ושיטות שלא עובדות ולא מועילות בשום דבר.. רוב הנערים ילכו גם עם סמארטפון בכיס האחורי.. יאללה על מי אתם באים לעבוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר