ביתן-מרקט-צילום-דניאל-אדרי--2

מבטיחים מחירים זולים: נפתח באיזור הסניף הראשון של ביתן מרקט

הסניף הראשון נפתח בראש העין על שטח של 1,000 מ"ר. בקבוצת יינות ביתן מבטיחים חווית קנייה, מגוון של מחלקות ומחירים זולים מהמקובל

פורסם בתאריך: 6.1.21 17:17

הסניף הראשון של ביתן מרקט מקבוצת יינות ביתן נפתח השבוע בראש העין ומתפרש על שטח של 1,000 מ"ר. הרשת מבטיחה חווית קנייה חדשה ובעיקר מחירים זולים מהמקובל. קבוצת יינות ביתן מחזיקה בארבע רשתות: יינות ביתן, שוק מהדרין, מגה בעיר ומגה מרקט שהושק לפני כחודש. הסניף ממוקם ברחוב יהושע בן נון 77. ברשת מסבירים שהסניף יספק ללקוחות חוויית קנייה ומגוון רחב של מחלקות שירות – ירקות פרימיום, בשר טרי, דגים, מאפייה, מתחם תבלינים, פירות מיובשים, חמוצים ועוד. הסניף הוא סניף חדש בכניסה לראש העין ולקראת הפתיחה יהיו מבצעים אטרקטיביים במיוחד.

מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין ומגה מרקט, אמר: "2020 הייתה שנה מאוד מורכבת, וצלחנו אותה בעזרת העובדים הנפלאים שלנו והצרכנים, ולכן החלטנו גם להקשיב להם. ממחקרים צרכניים שערכנו, חקרנו מה מעניין את הצרכן, מה היה רוצה לקבל, ולשמחתנו, מימשנו את זה בהקמת הפורמט החדש – ביתן מרקט, שנפתח חודש אחד בלבד לאחר הקמת פורמט רביעי לקבוצה – מגה מרקט שזכה להצלחה אדירה. ענף הקמעונאות הוא ענף דינאמי, החלטנו לצאת עם הפורמט החדש בראש העין במטרה לחדש את חווית הקנייה בעיר ראש העין שהתפתחה והתרחבה עם שכונות מגורים של צעירים ומשפחות חדשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה נמצאת החניה? כשנוסעים שם לא רואים את החניה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר