התקנת מערכות סולאריות על גגות צילום באדיבות החברה הכלכלית

מהפכת אנרגיה: גגות סולריים יותקנו על עשרות מבני ציבור בראש העין

בשנה האחרונה עבדה החברה הכלכלית על מיפוי גגות המבנים הציבוריים בעיר המתאימים לפרויקט, בהם מבני חינוך ומרכזים קהילתיים

פורסם בתאריך: 11.2.21 19:30

ראש העין לוקחת חלק בפרויקט הגגות הסולאריים. מליאת המועצה אישרה הלוואה של מפעל הפיס להתקנת מערכות אנרגיה סולאריות בהיקף של כעשרה מיליןן שקלים על מבני ציבור וחינוך.
מערכות האנרגיה הסולאריות על גגות מבני ציבור, יפיקו בשלב הראשון, כחמישה מגה וואט, כחלק ממימוש העמידה ביעד הלאומי של 30% ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות עד 2030. בשנה האחרונה עבדה החברה הכלכלית על מיפוי גגות המבנים הציבוריים בעיר, במקביל לעבודת העירייה להעמדת ההלוואה באמצעות מפעל הפיס. מדובר בעשרות מבני ציבור בעלי שטח גג פנוי, בהם מבני חינוך ומרכזים קהילתיים בעיר, כשבמהלך השבועות הקרובים יחלו עבודות ההקמה ועם חיבורם למערכת החשמל יניבו רווחים.
ראש העירייה, שלום בן משה, אמר: "אני שמח כי ראש העין מצטרפת למהפכה הירוקה במטרה לאזן בין צריכת האנרגיה לייצור האנרגיה העירונית, כחלק ממדיניות ירוקה. פרויקט זה בעל חשיבות לאומית ומקומית עליונה ומהווה אלטרנטיבה להקמת תחנות כוח מזהמות".
עופר גבאי, מחזיק תיק חדשנות ויזמות ודירקטור בחברה הכלכלית: "אני גאה בהבאת הבשורה הירוקה והכלכלית לעיר, שנזכה ליהנות מפירותיה במשך שנים רבות וארוכות. הפרויקט יניב עשרות מילוני שקלים והמרוויחים העיקריים הם תושבי ראש העין כולם. בעבודה נחושה וחכמה ידענו לנצל את התנאים בשוק כדי להשיג מימון ואטרקטיבי ורווח מקסימלי".
עו"ד יאיר אברהם, מנכ"ל החברה הכלכלית: "החברה הכלכלית לראש העין תמשיך לשדרג, לפתח, לחדש ולהוציא לפועל פרויקטים שיטיבו וישפרו את איכות חיי תושבי העיר. פרויקט התקנת הגגות הסולריים הוא פועל יוצא של חזון החכ"ל להטמעת מערכות ירוקות וסביבתיות של אנרגיה מתחדשת, לחיסכון כספי ולהתייעלות אנרגטית ולהפיכת ראש העין לעיר מתקדמת, חדשנית ומקיימת. כל ההכנסות מפרויקט זה יושקעו בחזרה בפרויקטים לרווחת כלל תושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר