התעודה שהוענקה לשלוחה המצטיינת

שלוחת תיכון עתיד נבחרה למצטיינת של חיל האוויר

ראש העירייה, שלום בן משה, ברך את התלמידים ואת סגל ההדרכה. בשלוחה לומדים לבגרות מלאה, ולאחר הלימודים משובצים התלמידים בתפקיד טכנולוגי בחיל האוויר בהתאם למגמה בה למדו

פורסם בתאריך: 11.2.21 17:33

שלוחת ראש העין של תיכון עתיד נבחרה לשלוחה מצטיינת של טייסת ההדרכה של חיל האוויר. השלוחה נבחרה מבין 26 בתי ספר של חיל האוויר הפזורים בארץ, על עבודה, הובלה, התמדה, הישגים והצגת נתונים מרשימים בשנה ובתקופה החולפת, בדגש על תקופת הקורונה המאתגרת. במסגרת הלימודים, התלמידים מבצעים בגרות מלאה ולימודי הנדסת חשמל או הנדסת אלקטרוניקה בהיקף של מעל חמש יחידות לימוד. הלימודים נעשים בליווי חיל האוויר. לאחר הלימודים, משובצים התלמידים לתפקיד טכנולוגי בחיל האוויר בהתאם למגמה אותה למדו בתיכון. מטרת השלוחנה היא להכווין את השוחרים למערך הטכני של חיל האוויר. מעבר ללימודי ליבה ולתכנים המקצועיים, ניתנת מעטפת צבאית וסגל פיקודי שהוכשר במיוחד מלווה את התלמידים. כמו כן, בסיס חיל האוויר תל נוף מלווה את השוחרים והסגל הפיקודי ונותן להם מעטפת צבאית ומקצועית. השלוחה עומדת על 100% זכאות לבגרות בשנה שחלפה.

ראש העירייה, שלום בן משה, אמר: "ברכות לתלמידים ולסגל ההדרכה על ההישג. בראש העין יש חינוך איכותי מוביל עם צוותי חינוך מסורים ומקצועיים. תיכון עתיד מקדם ערכים של דרך ארץ, נתינה ופעילות חברתית לצד הישגים לימודיים ועל כך ברכותיי".

שפרה סטרוסקי, מנהלת אגף החינוך הנוער והספורט, אמרה: "תיכון עתיד מחולל שינוי בעיר ראש העין בפרט ובחברה הישראלית בכלל. אנו גאים בהישגי התיכון המציב אתגרים יוצאי דופן בפני התלמידים וראוי ללא כל ספק בבחירה בו כשלוחה מצטיינת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר